رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم از غرق شدن پسر بچه ۹ ساله رباط کریمی در استخر ۶ متری ذخیره آب کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 25 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حمید رزاقی از غرق شدن یک پسر بچه در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه شب گذشته پسر بچه ۹ ساله از روستای یقه شهرستان رباط کریم به داخل استخر ۶ متری ذخیره آب کشاورزی سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم در تشریح جزئیات وقوع حادثه گفت: به محض اطلاع از وقوع چنین حوادثی عوامل سازمان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

رزاقی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی توانستند قبل از رسیدن غواص به محل حادثه اقدامات اولیه سرچ بوسیله طناب و چنگک مخصوص توانست متوفی را از استخر مذکور بیرون بکشند افزود: با وجود ۲۰ دقیقه ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی که پرسنل آتش نشانی دادند متأسفانه این پسر بچه فوت کرده بود و امکان احیا نبود.

وی در ادامه عنوان داشت: برخی از منابع محلی از نبود حفاظ دور این استخر عمیق خبر می‌دهند و می‌گویند در گذشته نیز حوادث مشابهی در این استخر صورت گرفته و ما نیز به متولیان امر گوشزد کرده بودیم ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار