سخنگوی منتخبان ششمین شورای شهر:
سخنگوی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، درباره کسب مدال طلای شگفت انگیز نماینده تیراندازی کشورمان در مسابقات المپیک توکیو، اعلام کرد: نام "جواد فروغی" در شهر تهران همچون مدالش خواهد درخشید.
کد خبر: ۹۸۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 24 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی اقراریان بعدازظهر امروز/شنبه/ با انتشار توئیتی در حساب رسمی خود در توییتر، با تبریک پیروزی جواد فروغی نوشت: جواد فروغی، افتخار ملی است؛ انشاالله نامش همچون مدال طلایش در شهر تهران خواهد درخشید.

جواد فروغی، نماینده تیراندازی ایران متولد سال ۵۸ در دهلران است. وی در مسابقات امروز المپیک توکیو در تیراندازی با تپانچه ۱۰ متر مردان طلا گرفت و این اولین طلای تاریخ تیراندازی ایران در المپیک است.

به گزارش ایرنا، جواد فروغی که امروز در المپیک ۲۰۲۰ غیرمنتظره‌ترین مدال طلا را برای ایران گرفت با ۴۲ سال مسن ترین مدال آور ایرانی در تاریخ المپیک شد.

وی همچنین موفق شد رکورد قبلی جهان در تپانچه بادی را بشکند و به دلیل رکوردشکنی ۲ هزار یورو پاداش از رئیس فدراسیون تیراندازی ایران دریافت کرد.

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز سه هزار یورو به عنوان پاداش کسب مدال طلا به این تیرانداز اعطا کرد تا در مجموع میزان پاداش فروغی به پنج هزار یورو برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار