معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: افزایش خروج وسایل نقلیه از پایتخت همچنان تداوم دارد.
کد خبر: ۹۸۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 22 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، عادل مصدقی در خصوص وضعیت تردد و راه‌های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج -تهران محدوده ایران خودرو به علت اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای هستیم و بقیه محورهای مواصلاتی استان دارای تردد روان است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه طی ۲۹ تیرماه جمع خروجی استان ۲۹۹ هزار و ۷۴۲ تردد و جمع ورودی استان ۲۲۸ هزار و ۸۹۴ تردد بوده است گفت: این آمار برای روز گذشته ۳۰ تیرماه تعداد ۲۷۵ هزار و ۹۹۵ خودرو ورود و تعداد ۳۱۶ هزار و ۸۴۹ خودرو خروجی ثبت شده است که نشان دهنده افزایش تعداد در ورود و خروج وسایل نقلیه از استان را نشان می‌دهد.

وی عنوان داشت: علاوه بر افزایش تعداد ورود خروج‌های وسایل نقلیه از و به استان تهران شاهد افزایش تعداد وسایل نقلیه مشاهده شده در محورهای مواصلاتی استان تهران نیز بوده‌ایم.

مصدقی بیان داشت: طبق گزارش سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در مناطق جنوبی و غربی استان (بخصوص در روزهای شنبه و یکشنبه) گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار