رفقایتان را در باشگاه چپاندید، استقلال را ۱۰ سال عقب انداختید
سرمربی استقلال بعد از پیروزی امشب تیمش دوباره به انتقاد از مدیران باشگاه پرداخت و اعلام کرد که آن‌ها باشگاه را ۱۰ سال عقب انداخته اند.
کد خبر: ۹۷۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 07 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  تیم استقلال تهران موفق شد در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم تراکتور را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. استقلالی ها که برای تثبیت جایگاه سومی و کسب سهمیه آسیایی خود به دنبال پیروزی در بازی خانگی بودند، موفق شدند به هدف خود برسند.


فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در نشست خبری پس از بازی با انتقاد شدید از وضعیت داوری دیدارهای تیمش، نوک پیکان انتقاداتش را به سمت مدیران و اداره کنندگان باشگاه گرفت و اعلام کرد آنها استقلال را به امان خدا رها کرده اند و این تیم را 10 سال عقب انداخته اند.

 

 

* بازی دفاعی تراکتور اجازه فوتبال زیبا را نداد
در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود. با توجه به اینکه تیم تراکتور خیلی روی لایه های دفاعی کار می کرد، انجام بازی زیبا برای تیم ما امکان پذیر نبود. با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد، از تک تک بازیکنان ممنونم که تلاششان را انجام دادند و توانستیم به پیروزی برسیم.

 

* کریمی از بهترین مربیان لیگ برتر است
آقای فیروز کریمی از بهترین مربیان لیگ برتر هستند و فکر می کنم که با همت بازیکنان بود که این پیروزی به دست آمد. بازهم می توانم از بازیکنان استقلال تشکر می کنم که با این وضع اسفناک باشگاه استقلال که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است، تمام تلاش شان را کردند و توانستند پیروز شوند.

 

 

 

 

* فرهاد مجیدی در پاسخ به سوالی در مورد داوری بازی امروز گفت: 
خواهش می کنم! تو را خدا! در مورد داوری صحبتی نکنید. اسم داوری را نیاورید، تیم، بازیکنان و هواداران مان به این اسم آلرژی پیدا کرده اند. اصلا اسم داوری را نیاورید. از همه شان تشکر می کنم، داوری عالی بود، خیلی خوب بود و دست تک تکشان درد نکند.

 

* اگر شهامت عذرخواهی ندارند، با شعور مردم بازی نکنید
اگر شهامت عذرخواهی ندارند، چرا به تلویزیون می آیند و با شعور مردم بازی می کنند؟ من کنار خط بودم و دیدم که کمک داور (در بازی با آلومینیوم) آفساید ارسلان را گرفت؛ برای چه می آیید و خودتان را توجیه می کنید؟ حالا داور اشتباه کرده و من در کنفرانس هم گفتم که همه داوران بزرگ دنیا اشتباه می کنند. با بازیکنان هم صحبت کردم که هیچکس حق ندارد در مورد داوری مصاحبه کند و حرف بزند. 

 

* آقای افشاریان چرا دروغ پشت دروغ می گویید؟
آقای افشاریان برای چه می آیید توجیه می کنید و دروغ پشت دروغ می گویید. بگویید داور اشتباه کرده است. ناراحتی من این است که چرا اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم دیگری رخ نمی دهد؟ اگر صحنه ای که ما امروز گل خوردیم خطا بود من دیگر مربیگری نمی کنم. شما بروید و صحنه را ببینید. 

 

* اشتباهات داوری علیه استقلال هدفمند است
در کل تصمیم من این بود که این فصل در مورد داوری صحبت نکنم ولی به قدری اشتباهات عجیب است و با جرأت می گویم این اشتباهات هدفمند و برنامه ریزی شده هستند که مجبور می شوم از حق تیم خودم دفاع کنم. ولی به هر جهت دوست ندارم در مورد داوران صحبت کن. به هر حال حرف نزده را می شود همیشه زد. ان شالله لیگ تمام شود، درباره اش کامل صحبت می کنم.

 

* بچه ها را به امان خدا ول کردند
این (پاداش 5 میلیونی به بازیکنان) حداقل کاری است که من می توانم برای بازیکنانم انجام دهم. روحیه بی کسی، تنهایی و بی سر صاحابی تمام ما را فرا گرفته است. دست تک تک بازیکنان را می بوسم. آنها با غیرت هستند. اصلا کسی نیست که ما سر بزند تا آنها را ببینیم. باشگاه را به امان خودش ول کرده اند.

 

 

 

 

* هر حرفی می زنیم می گویند بگذارید دولت شان تمام شود
هر چقدر می گوییم بگذارید دولت تمام شود، آقا دولت چی تمام شود؟ هر حرفی می زنیم می گویند بگذارید دولت شان تمام شود. کاری کردند که تیم ما بی روحیه و بازیکنان بی انگیزه باشند. من همه تلاشم را می کنم که بازیکنانم را در شرایط آرمانی نگه دارم. هر کاری هم بلد نباشم این را خیلی خوب بلد هستم. من کاری می کنم که بازی های باقیمانده را با تمام قوا انجام دهند. 

 

* تا حرف می زنیم، دستگاه های نظارتی می گویند صحبت نکن
من گفتم، مسئولین عین خیال شان نیست و وقتی حرف می زنیم ده تا دستگاه نظارتی تماس می گیرند که آقا صحبت نکن. اینجوری نمی شود. حق هواداران استقلال را چه کسی بگیرد؟ مسئولین بیایند سر تمرین تا ما هم آنها را ببینیم و بشناسیم که چه کسی مدیران و هیئت مدیره باشگاه هستند. بچه ها را به امان خدا ول کردند و من هم تا حدی می توانم بازیکنانم را نگه دارم.

 

  • هر آدمی که صلاحیت ندارد را در باشگاه چپاندید
    تعجب می کنم که کسی به ما زنگ هم نمی زند. این تیم استقلال است! هر آدمی که صلاحیت ندارد را در باشگاه چپاندید، رفقایتان را چپاندید در باشگاه و استقلال را ده سال عقب انداختید. حالا چطوری می توانید باشگاه را درست کنید. حرف هم می زنیم بهشان بر می خورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار