رئیس اداره امور سینمایی فرهنگ و ارشاد استان فارس گفت: فیلم "قصه‌ها" ساخته رخشان بنی‌اعتماد فردا در شیراز اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 19 September 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:بهروز مرامی  با بیان اینکه روز یکشنبه فیلم "قصه‌ها" ساخته رخشان بنی‌اعتماد در تالار حافظ شیراز اکران می‌شود، اظهار داشت: از 18شهریور در تلاش بودیم این فیلم با حضور عوامل و کارگردان در شیراز اکران شود ولی به دلیل مشغله کاری آنها در تابستان این امر میسر نشد.

وی با بیان اینکه برای تماشاگران این فیلم دعوت‌نامه ارسال می‌شود، گفت: به‌دلیل اینکه احتمال ازدحام وجود دارد برای افرادی چون اعضای انجمن‌ها و آموزشگاه دعوت‌نامه ارسال می‌شود و در صورت باقی ماندن صندلی خالی عموم مردم نیز به سالن دعوت می‌شوند.

مدیر اداره امور سینمایی فرهنگ و ارشاد استان فارس با بیان اینکه برای نخستین‌بار است که امسال برنامه پخش فیلم در تالار حافظ برگزار می‌شود تصریح کرد: سال‌های گذشته به مناسبت‌های مختلف در تالار حافظ فیلم اکران می‌شد ولی به دلیل شرایط نامناسب مالی در سال 94 تا کنون قادر به پخش فیلم نبودیم.

داستان فیلم "قصه‌ها" گذر به هفت موقعیت از زندگی آدم‌هایی است که در شرایطی شبیه به بسیاری از ما و آدم‌های دیگر جامعه، روزگار می‌گذرانند.

این فیلم از بازیگران مطرحی چون فاطمه معتمدآریا، صابر ابر، فرهاد اصلانی، حبیب رضایی، محمدرضا فروتن، مهراوه شریفی‌نیا، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، حسن معجونی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ریما رامین‌فر، عاطفه رضوی، پیمان معادی، باران کوثری و دیگر هنرمندان عرصه سینما بهره برده است و نویسندگی آن را رخشان بنی‌اعتماد و فرید مصطفوی انجام داده‌اند.

فیلم "قصه‌ها" جایزه بهترین فیلم‌نامه هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز، جایزه بزرگ هیئت داوران آسیا پاسیفیک 2014 برای کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته را کسب کرده است و در جشنواره‌های بین‌المللی ملبورن، سیدنی، بوسان، تورنتو و دیگر جشنواره‌ها به نمایش درآمده است.

این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین چهره‌پردازی نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

فیلم "قصه‌ها" فردا 29 مهرماه ساعت 18 در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس به نمایش در‌می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار