رئیس هیأت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی اعلام کرد: مردم می‌توانند هر گونه گزارش خود را در خصوص انتخابات و تخلفات تبلیغاتی به اطلاع هیأت بازرسی انتخابات بدهند.
کد خبر: ۹۷۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 16 June 2021

رضا کارخانه در این خصوص گفت: در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون انتخابات، هیات بازرسی انتخابات ورامین در فرمانداری شهرستان مستقر و به منظور حسن جریان انتخابات، اجرای صحیح قوانین انتخابات و صیانت از آرای مردم در انتخابات، آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات و گزارش های مردم و نامزدهای نمایندگی، درباره تخلفات احتمالی انتخاباتی است.
وی افزود : ۱۸۹ بازرس در شعب اخذ رأی ورامین حضور خواهند داشت و ۱۲ سربازرس نیز بر فعالیت بازرسان نظارت می کنند.
وی اظهار داشت: به منظور آشنایی بازرسان با قوانین مربوط به انتخابات ، بیش از ۹۵۰ نفر ساعت دوره های آموزشی برای این افراد در نظر گرفته شده و مسائل روز انتخابات با آنان در میان گذاشته شده است.
کارخانه افزود : بازرسان انتخابات در سه مرحله پیش ، حین و بعد از برگزاری انتخابات بر حسن اجرای فرایند این رویداد مهم سیاسی نظارت داشته و با هر گونه مورد تخلف برخورد می کنند.
وی توصیه کرد: مردم و نامزدهای انتخابات می توانند در صورت مشاهد هر گونه تخلف احتمالی مراتب را با استفاده از شماره تلفن ۳۶۲۸۰۵۵۱ به اطلاع هیأت بازرسی انتخابات ورامین برسانند.
سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری تهران واقع شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار