سرپرست امور عشایر استان تهران اعلام کرد: این جامعه تولید کننده این بار نیز در پای صندوق های رای حضور حماسی خواهند داشت.
کد خبر: ۹۷۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 15 June 2021

فرشید ذبیحی در این خصوص گفت: جامعه عشایر استان تهران همواره در جبهه اقتصادی با تولیدات محصولات لبنی و دام خود نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی مردم دارند و این بار نیز در جبهه سیاسی همچون دوره های گذشته حضوری حماسی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: جامعه عشایری همواره در تامین امنیت غذایی و همچنین امنیت خاک این سرزمین نقش بسزایی دارد و در روز ۲۸ خردادماه با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

سرپرست امور عشایر استان تهران ادامه داد: این جامعه ولایتمدار در جنگ تحمیلی بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم نظام کرده و در تمامی صحنه های حساس سیاسی انقلاب حضوری حماسی خلق کرد و این بار هم یک حماسه بزرگ سیاسی در راه شکل گیری است.

وی در خصوص آخرین وضعیت کوچ عشایر استان تهران نیز گفت: از نیمه خردادماه کوچ بهاره عشایر به پایان رسید و این جامعه تولید کننده در مناطق ییلاقی شهرستان های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند مستقر هستند.

به گفته ذبیحی، با هماهنگی انجام شده با معاون اجتماعی و سیاسی استانداری و فرمانداران، مقرر شد اخذ رای گیری در تمامی مناطق عشایری استان تهران صورت بگیرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار