فرماندا ر ورامین گفت: با اجرای ۱۴ هزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف، ۱۳۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.
کد خبر: ۹۷۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 14 June 2021

 

به گزارش تابناک تهران، حسین کاغذلو روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون، ۱۴ هزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از سوی مراقبین سلامت از واحدهای صنفی مختلف انجام شده که این بازرسی‌ها به ۲ هزار و ۴۵۷ مورد اخطاریه صادر شده و ۱۳۳ واحد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی گفت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون ۹ هزار ۵۳۷ دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده است.

کاغذلو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی از ابتدای خردادماه امسال تاکنون اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه تا کنون تعداد ۸ هزار ۹۰۸ مورد تست سریع (Rapid) و ۵ هزار و ۲هزار و ۳۸ مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی گفت: طی این مدت، سلامتی ۱۴ هزار و ۵۴۷ نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از اول خرداد تاکنون، ۴ هزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۵۷ مورد به صدور اخطار و ۱۳۳ مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، منجر شد.

وی گفت: طی این مدت، ۳۱۶ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

کاغذلو گفت: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۱۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تا کنون ۱۴ هزار و ۱۶۱ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۸ هزار و ۲۶۳ نفر به صورت سرپایی بستری ۵ هزار و ۸۹۸ نفر

در بیماران بستری و ۳۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

وضعیت شیوع ویروس کرونا در ورامین هم اکنون نارنجی اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار