مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران اعلام کرد: به منظور رعایت دستورالعمل بهداشتی در شرایط کرونایی، مجموعه‌های ورزشی استان تهران آمادگی استقرار صندوق‌های اخذ رای را دارند.
کد خبر: ۹۷۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 14 June 2021

 

نصرالله پریچهره افزود: هم اینک برای کمبود شعبه های اخذ رای درخواست های مکتوب از سوی فرمانداری‌های شهرهای پاکدشت، ملارد، شهریار، پیشوا و قدس به این اداره کل ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ورزش استان آمادگی دارد که در صورت پیشنهاد استانداری تهران و ستاد انتخابات کشور استقرار صندوق های اخذ رای را پایتخت نیز فراهم کند گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی مبنی بر کمبود شعب اخذ رای به ما ابلاغ نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن دعوت آحاد مردم و ورزشکاران استان تهران برای شرکت در انتخابات پرشور تاکید کرد که همیشه ورزشکاران و عوامل اجرایی این نهاد پیش قدم بوده و برای آینده کشور خود حضور پرشوری داشته اند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پریچهره همچنین به اختصاص ۲۰ فضای ورزشی استان تهران برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی کرونا خبرداد و گفت: با اجرای طرح سراسری ستاد ملی کرونا در حال حاضر ۱۸ فضای سالنی و ۲ فضای روباز برای واکسیناسیون خودرویی در سطح استان تهران پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در صورت همگانی شدن این طرح این نهاد ورزشی، آمادگی دارد تا فضاهای ورزشی دیگری به این بخش اختصاص دهد.

استان تهران دارای ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی بوده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار