استاندار:
استاندار تهران با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات باید زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم، گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در تهران بزرگ وظیفه تامین امنیت را عهده دارند.
کد خبر: ۹۷۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 13 June 2021

به گزارش تابناک تهران و به نقل از استانداری، انوشیروان محسنی بندپی در همایش تربیت مدرس عوامل انتظامی مستقر در شعب تهران بزرگ با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات میراث گرانقدر انقلاب و امام است و جمهوری به معنای نهادینه کردن اراده مردم است که همواره مورد تاکید امام(راحل) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: انتخابات به مثابه مردمی کردن حکومت است و امروز بیش از هر زمان‌دیگری نیازمند حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

استاندار تهران عنوان کرد: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید زمینه های حضور پررنگ‌ و حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم؛ به علاوه مهم ترین رکن برگزاری انتخابات برقراری امنیت است و همه ما باید شرایط امن را برای حضور بی دغدغه مردم را فراهم کنیم.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات گفت: در تهران بزرگ بیش از بیست هزار نفر وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کاهش ۸.۵ درصدی سرقت در تهران بزرگ در مقایسه با کشور قابل تقدیر است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تهران بزرگ معجونی از مشکلات، ناهنجاری ها و سرریز آسیب های اجتماعی کشور است.

وی با اشاره به اقدامات اقتصادی انجام گرفته در استان تهران افزود: در سال ۹۹ تعداد ۳۲۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت و ۱۲۴ درصد تحقق اشتغال داشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار