شهردار دماوند گفت: در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیش از ۴۰ نقطه به منظور انجام تبلیغات نامزدها در سطح شهر دماوند در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۷۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 12 June 2021

عباس صفری اظهار داشت: طبق قانون و برنامه زمان‌بندی شده، فعالیت تبلیغاتی ۳۴ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر دماوند و همچنین ریاست جمهوری و خبرگان رهبری آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای در روز جمعه (۲۸ خرداد) ادامه دارد.

وی افزود: برای همه نامزدهای انتخاباتی در حوزه ریاست جمهوری، شورا و خبرگان رهبری در این بنرها محلی برای تبلیغ درنظر گرفته شده است تا حق کسی ضایع نشود و انتظار می‌رود نامزدهای انتخابات و حامیان آنان، تبلیغات محیطی خود را صرفاً در مکان‌های مشخص شده که توسط شهرداری‌ پیش‌بینی و تعیین شده است، انجام دهند.

شهردار دماوند بیان داشت: فضاهای پیش بینی شده در تمامی نقاط شهری به ویژه مکان های پرتردد و محلات داخلی ایجاد شده است تا همه شهروندان از این تبلیغات بهره مند شوند.

همچنین به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن، آبسرد و کیلان، بیش از ۲۵ نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شهر رودهن، ۹ فضای تبلیغاتی در شهر آبسرد و تعدادی نیز در شهر کیلان برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی پیش بینی شده است.

نامزدهای انتخابات شوراها دستورالعمل تبلیغات را رعایت کنند

ابوالفضل حلیم‌زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند نیز اظهار داشت: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان‌ها، مدارس و سایر مؤسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی، تأسیسات دولتی و صندوق‌های پست و پست‌های برق و تلفن ممنوع است.

وی ادامه داد: کمیته حقوقی و امحاء تبلیغات غیرمجاز ستاد انتخابات، ضمن نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، هرگونه تبلیغات غیرمجاز را مستند سازی و برخورد قانونی خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: از کلیه نامزدها و ستادهای انتخاباتی درخواست داریم قوانین و مقررات تبلیغات انتخاباتی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا را کاملا رعایت نمایند.

حلیم‌زمهریر گفت: اکیپ‌های بازرسی کمیته بهداشت و سلامت ستاد انتخابات شهرستان از نحو رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در ستادها بازدید و درصورت مشاهده تخلف و عدم رعایت دستورالعمل ها برخورد قانونی به عمل خواهند آورد.

به گفته فرماندار شهرستان دماوند در این دوره از انتخابات ۱۴۸ شعبه اخذ رای در شهرستان دماوند درنظر گرفته شده است که از این تعداد، ۶۷ شعبه روستایی و ۸۱ مورد شهری است.

شهرستان دماوند دارای پنج شهر دماوند، رودهن، آبعلی، کیلان و آبسرد بوده و از دو بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده است که بخش مرکزی ۴۵ روستا و بخش رودهن ۱۱روستا دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار