امام جمعه پردیس:
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مسئله اصلی کشور ما سختی معیشت و اقتصاد مردم، ناهماهنگی و ناکارآمدی های مسئولان است و نباید به مسائل حاشیه ای دشمن مانند بازی های فیلترینگ و کنسرت و حجاب وارد شد.
کد خبر: ۹۷۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 11 June 2021

 

«حجت الاسلام سید حسین حسینی» در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان پردیس که در نورالشهدای پردیس برگزار شد در جمع نمازگزاران اظهار داشت: داوطلبان انقلابی نباید وارد واکنش‌های عصبی و پاسخگویی ‌های فرصت‌ سوز وارد شوند بلکه توصیه می شود که با اخلاق و متانت به فرافکنی ‌ها پاسخ دهند.

امام جمعه شهرستان ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی می خواهند به مردم القاء کنند که مردم از نظام و انقلابی که با خون شهدای عزیز و خون شهید سردار سلیمانی ها به ثمر رسیده است دلسرد شدند و در انتخابات مشارکت نخواهند داشت.

حسینی ادامه داد: این حرف توهین به مردم انقلابی و شهید دوست و ولایت مدار هست و مردم جانشان را فدای انقلاب کرده اند و خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم با فساد و اشرافی گری و با بی تدبیری، با وادادگی و چشم دوختن مسئولین به صدقه غربی ها و استکبار جهانی مخالف هستند، توضیح داد: ملت ما بیش از ۴۰ سال پای نظام ایستادند اما آنچه مردم را ناراحت کرده این نکته است که مسئولین ۸ سال کشور را به سیاست خارجی گره زدند و از ظرفیت های داخلی غافل شدند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شرایط برگزاری مناظره درست بنا بر منویات مقام رهبری، اظهار داشت: قرار داشتن مناظره در طراز انقلاب، روایت صحیح و واقع‌ نما از عملکرد نظام، روایت صحیح از شخصیت کاندیداها، استفاده از تبلیغات انتخابات صحیح نه باطل را می توان برخی از شرایط برگزاری مناظره درست از دید مقام رهبری دانست.

حسینی با بیان اینکه برخی از افراد در پی اغواگری و القای حرف باطل هستند، اظهار داشت: سوء استفاده از نیازهای انسانی، ترساندن به دروغ از وضعیت بدتر، مغالطه و استدلال های در ظاهر درست و در حقیقت اشتباه و دوقطبی سازی نامطلوب از برگزاری مناظره است.

وی با اشاره به نمایش جدید «رافایل گروسی» برای تداوم سیاست مهار حداکثری، توضیح داد: در بازی جدیدی که گروسی بازیگر آن است، قرار است وی به نمایندگی پنهان از سوی آمریکا با ایفای نقش پلیس بد، گزارش‌ هایی مبهم و تهدیدساز را بر علیه ایران ارائه کند و از قصد خود برای صدور قطعنامه ‌ای ضد ایرانی سخن به‌ میان آورد.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: آنگاه سه کشور اتحادیه اروپا (که خود بانی صدور این قطعنامه بوده ‌اند!) در نقش پلیس خوب و با ژست همکاری و همراهی، مدعی شوند که برای نجات مذاکرات برجام و عدم اخلال در فرایند مذاکرات، صدور چنین قطعنامه ‌ای را در دستور کار قرار نخواهند داد تا به ‌خیال خود، صداقت خود و التزام خود را در پای ‌بندی به برجام نشان دهند و در نهایت آمریکا نیز بر این امر صحه گذاشته و آن را تایید کند.

حسینی گفت: هدف از طرح پرونده جدید این است تا شاید بتوانند تهران را وادار به مذاکرات جدید برسر برجام‌ های ۲ و ۳ (موشکی و منطقه ‌ای) کنند و سایه مذاکره را همچنان به ‌عنوان پروژه دائمی، بر سر ایران نگاه داشته و با تداوم سیاست چماق و هویج اهداف خود را پیش ببرند، سیاست «مهار حداکثری» ایران را که روی دیگر سکه ‌ «فشار حداکثری» است، تداوم ببخشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دلها، اظهار داشت: در وصیت نامه «حاج قاسم سلیمانی» آمده: «عزیزان، هر رقابتی با هم می‌ کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره ‌هایتان به ‌نحوی تضعیف‌ کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام (ص) و شهدای این ‌راه هستید؛ مرزها را تفکیک کنیدو اگر می‌ خواهید با هم باشید، شرطِ باهم ‌بودن، توافق و بیان صریح حول اصول است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه نسخه علاج همه مشکلات کنونی، تشکیل دولت جوان حزب اللهی و انقلابی است؛ تا تفکر عمیق مردم سالاری دینی در مقطع دولت‌ سازی و جامعه ‌پردازی در همه عرصه ‌ها رسوخ و نفوذ کند، اظهار داشت: مشارکت حداقلی؛ راهبرد دشمنان نظام اسلامی ‌است و مردم، داوطلبان و مسئولان مراقب راهبرد دشمنان نظام اسلامی مبنی بر مشارکت حداقلی باشند.

حسینی ضمن تقدیر از شهرداری های پردیس و بومهن در آماده سازی شهرها برای تبلیغات انتخابات، اظهار داشت: فضاهایی برای تبلیغات داوطلبان در سطح شهر به منظور جلوگیری از تخریب منظر شهری برای تبلیغات گسترده انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری توسط شهرداران تامین شده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل «جهاد سازندگی» به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸، اظهارداشت: اقدامات مهمی توسط ریاست و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان انجام شده مانند؛ آزاد سازی اراضی کشاورزی، صدور مجوزها، رونق کشاورزی به ویژه افزایش تعدادگلخانه، ایجاد ۳ تعاونی کشاورزی جدید، افزایش زنبورستان های شهرستان، پرداخت تسهیلات به کشاورزان و ایجاد اشتغال جدید، ویزیت رایگان کلینیک گیاه پزشکی و باغات واقداماتی نیز در حوزه دامپزشکی انجام شده و قابل تقدیر است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار