معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند:
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند گفت:طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در دماوند تشدید شود.
کد خبر: ۹۷۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 10 June 2021

به گزارش تابناک تهران، ابوالفضل حلیم‌زمهریر، عصر پنج شنبه در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دماوند که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد با اشاره به اینکه اولویت اول و مهم در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات فرهنگی و پیشگیری است اظهار داشت: با توجه به ضرورت تبدیل تهدید به فرصت، با وجود شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی باید از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این امر نهایت استفاده را کرد.

زمهریر گفت: کمیته‌های سه‌گانه شامل فرهنگی و پیشگیری، مقابله با عرضه و درمان و کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله نسبت به تولید محتوای مناسب اقدام تا با مساعدت شهرداری و دهیاری‌ها نسبت به انتشار این محتواها به طریق مناسب از جمله تهیه و نصب بنر در بیلبوردهای یا نمایش در تلویزیون شهری اقدام گردد.

وی بیان داشت: اداره فنی و حرفه‌ای و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با افزایش تعامل و هم افزایی بین دستگاهی با همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌ها، تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه آموزش مهارت‌های شغلی مددجویان و بهبودیافتگان اعتیاد و ایجاد بسترهای اشتغال آنها اقدام نمایند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان اقدامات خوبی در حوزه انتظامی شهرستان دماوند به ویژه در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر انجام داده؛ لازم است طرح پاکسازی مناطق آلوده در فضاهای شهری و روستایی و جمع آوری معتادین متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر بیش از پیش اجرا شود.

زمهریر عنوان داشت: ادامه بازدیدهای مستمر شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی از کمپ‌ها و مراکز متادون‌درمانی، به منظور نظارت بر رعایت قواعد و مقررات مربوطه بویژه پروتکل‌های بهداشتی کرونا در شرایط حاضر و بالا بردن بیش از پیش کیفیت این بازدیدها در کنار کمیت مورد انتظار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان می‌باشد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری انتخابات نیز بیان داشت: تمامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی و ستادهای انتخاباتی ملزم هستند تا موارد ذکر شده در دستورالعمل تبلیغات انتخابات را به صورت دقیق و کامل رعایت کنند.

زمهریر گفت: بر اساس این دستورالعمل، نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغات انتخابات دایر کنند و نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی نیز، صرفاً یک ستاد تبلیغاتی خواهند داشت آدرس دقیق محل ستاد تبلیغات و مشخصات مسئول آن در شوراهای شهر باید به صورت کتبی از سوی نامزد انتخابات به ستاد انتخابات شهرستان و در شوراهای روستاها به هیأت اجرایی بخش مستقر در بخشداری‌ها اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار