معاون خدمات شهری شهردار ورامین گفت: شهرداری ورامین برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و خبرگان رهبری ۳۰ نقطه را تعیین کرده و طرفداران نامزدها می‌توانند اقلام تبلیغاتی خود را در این نقاط نصب کنند.
کد خبر: ۹۶۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 09 June 2021

سید ابوالفضل قاسمی اظهار کرد: نصب هر گونه پوستر و تراکت بر روی دیوارهای شهر، علاوه بر این که منظر عمومی را با نازیبا می‌کند، عملی غیرقانونی است.

وی گفت: شهرداری ورامین به منظور جلوگیری از نصب پوستر بر دیوارهای شهر که امحا و پاکسازی آن همواره برای شهرداری مشکل‌ساز می‌شود، ۳۰ نقطه را برای تبلیغات در نظر گرفته که طرفداران نامزدهای انتخابات می‌توانند آثار تبلیغاتی خود را بر روی آن‌ها نصب کنند.

معاون شهردار ورامین افزود: میدان پلیس، پل امام رضا (ع)، خیابان رسالت، زیر گذر طالقانی، ابتدای خیابان ده شریفا، مقابل بیمارستان شهید مفتح، میدان ارشاد امرآباد جنب مدرسه، چهارراه روغن کشی، میدان مادر، ابتدای خیر آباد، ابتدای شهرک مدرس و میدان ولیعصر(عج) ضلع جنوبی از جمله این مناطق است.

وی همچنین از ابتدای خیابان شهید فکوری، ابتدای شهرک اصلاح بذر، ابتدای خیابان شهید چمران مقابل مرکز بیمه تامین اجتماعی شهید اشرفی اصفهانی، ابتدای دانشسرا، میدان امام حسین(ع)، تقاطع خیابان شهید بهشتی و بلوار معلم، ابتدای مسجد جامع، مقابل سید فتح الله (ع) وپارک مشاهیر میدان رازی به عنوان دیگر نقاط در نظر گرفته شده برای تبلیغات انتخابات یاد کرد.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، اولویت نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های تعیین شده است و از این افراد درخواست می‌شود تا از نصب و الصاق هر گونه پوستر به دیوارهای شهر خودداری کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار