استاندار تهران:
استاندار تهران با اشاره به اینکه با انتخابات شوراهای شهر، شهرداران قبلی مستعفی تلقی می‌شوند گفت: انتخاب شهرداران جدید در استان تهران با معیارهای علمی و تخصصی باشد.
کد خبر: ۹۶۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 09 June 2021

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در دومین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور اظهار داشت: انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای خبرگان و میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را داریم که وظیفه مهمی به عهده معاونت عمرانی است تا پس از انتخابات شورای شهر، انتخاب شهرداران انجام شود.

وی افزود: با انتخابات شوراهای شهر، شهرداران قبلی مستعفی تلقی می‌شوند و اعضای شوراها باید شهرداران را گزینش و به حوزه امور شهری معاونت‌های عمرانی ارجاع دهند و با توجه به وظایف خاصی که شهرداران بر عهده دارند، صلاحیت آنها به لحاظ علمی، تخصصی و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محسنی بندپی با بیان اینکه قوه و محور توسعه هر استانی در حوزه معاونت عمرانی تعریف می‌شود گفت: باید تا آخرین لحظه که در دولت تصدی داریم کارها برای توسعه، عمران و آبادی با دقت و کیفیت به پیش رود.

وی در مورد تأیید صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر گفت: از امروز لیست داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیئت اجرایی و نظارت تأیید شده توسط فرمانداران ابلاغ می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تبلیغات شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس از فردا آغاز می‌شود در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: در زمان تبلیغات تمام مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت و پایش می‌شود و جاهایی که لازم باشد تذکر داده می‌شود که خوشبختانه مردم تا امروز همراهی داشتند که خوشبختانه از پیک چهارم عبور کردیم و به حالت پایدار می‌رسیم.

محسنی بندپی عنوا ن داشت: در شعبات اخذ رأی نیز دستورالعمل‌های بهداشتی مشخص شده و ساعت رأی گیری نیز ۳ ساعت افزایش پیدا کرده که انتخابات به جای ساعت ۸ صبح از ۷ صبح آغاز و تا ۲ بامداد ادامه دارد. محسنی بندپی سپس گفت: ۱۰ درصد به صندوق‌های اخذ رأی اضافه شده و با توجه به مصوبه ستاد کرونا شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روز رأی گیری هم رعایت می‌شود تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار