معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان از تعمیر درایو 990KW ایستگاه پمپاژ منصوری یک شرکت آب جنوب شرق خوزستان خبر داد .
کد خبر: ۹۶۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 13 May 2021

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، امیر محمودی ضمن اعلام این خبر گفت : این شرکت علاوه بر فعالیت در حیطه نیروگاه ها، جهت توسعه توانمندی های تعمیرات تخصصی خود به حوزه تعمیر سیستم های کنترل درایوهای فرکانس متغیر مبتنی بر منابع تغذیه سوئیچینگ ورود کرده است، و در این راه از تجربه موجود در آزمایشگاه تخصصی سیستم های الکترونیکی این شرکت در زمینه تعمیرات سیستم تحریک های استاتیکی مربوط به ژنراتور های دوار و همچنین استابلایزهای استاتیکی که اساسا مبتنی بر منابع تغذیه سوئیچینگ هستند بهره جسته است.

وی افزود :با توجه به ویژگی های خاص ساختاری و عملکردی درایو های توان بالا و ولتاژ متوسط، علاوه بر استفاده از ابزار های اندازه گیری و تست، فعالیت تیمی کارشناسان متخصص در زمینه تحلیل، عیب یابی و تعمیر سیستم های الکتریکال و الکترونیکی منجر به فائق آمدن بر فرایند تعمیر درایو مذکور شده است.

معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان تصریح کرد : پروسه تعمیر درایو ایستگاه پمپاژ یادشده که ساخت شرکت ALSTOM مدل ALSPAMD2000 است به رفع اشکال از سیستم الکترونیکی آن محدود نبوده و نظر به وجود آزمایشگاه کالیبراسیون در این شرکت، سنسور های جانبی و ترانسدیوسر های مربوطه نیز مورد تست و کالیبراسیون قرار گرفتند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد : آزمایشگاه تخصصی الکترونیک، واحد کالیبراسیون و کارگروه های تخصصی این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان متخصص و همچنین تجهیزات اندازه گیری و تست بروز و پیشرفته، جز مهمی از توانمندی های بومی استان به شمار می روند که با توجه به وجود همپوشانی در فعالیت های صنعتی، آماده خدمت رسانی به صنایع مختلف می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار