برای چهارمین روز متوالی؛
سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات با اشاره به چهارمین روز از مفقود شدن کوهنورد جوان در ارتفاعات لواسان گفت: تلاش برای یافتن کوهنورد مفقود شده همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 11 May 2021

جمال شریفی با اشاره به مفقود شدن یک کوهنورد در ارتفاعات روستای «کند علیا» در لواسان اظهار داشت: روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۴ کوهنورد برای کوهنوردی در این منطقه حضور پیدا کردند که متأسفانه یکی از این ۴ تن از روز جمعه مفقود شده است.

شریفی در تشریح جزئیات حادثه گفت: از همان لحظه اعلام مفقودی نیروهای امداد و نجات با تجهیزات و سگ‌های زنده یاب در محل حاضر شدند و عملیات آغاز شده بود که همچنان این جستجو ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات عنوان داشت: امروز کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی پس از اعلام آمادگی به کمک نیروهای امدادی آمده اند و با تمام توان در حال جست‌وجو هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم هرچه سریع‌تر این کوهنورد را سالم تحویل خانواده وی دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کوهنوردی داشتن تجهیزات فردی و کوهنوردی از ضروریات است افزود: از همه عزیزانی که قصد کوهنوردی و یا رفتن به ارتفاعات دارند می‌خواهیم خانواده‌های خود را در جریان قرار دهند تا خدایی ناکرده در صورت بروز مشکل و یا حادثه بتوان به کمک آنها شتافت.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار