معاون استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت : تسریع در رفع مشکل اراضی موات قرچک به اراده جمعی مسئولان شهرستانی، استانی و ملی نیاز دارد تا در کمترین زمان این مشکل مردم رفع شود.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 10 May 2021

 

عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت اراضی موات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: تمامی مسوولانی که در جلسه امروز با محوریت رفع مشکل اراضی موات حاضر شده‌اند، یک هدف واحد دارند و آن کمک به مردم شهرستان است.

وی گفت: موضوع رفع مشکل اراضی موات قرچک یکی از اولویت‌های استانداری تهران است و مردم اطمینان داشته باشند که بر حسب وظیفه، هر آنچه در توان مسوولان دولتی باشد، پیگیری مجدانه خواهند داشت.

چراغعلی افزود: به منظور رفع این مشکل لازم است تا فرمانداری قرچک و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تصمیم کارشناسی مبتنی بر شاخص‌ها و راهکارهای قانونی و دادستانی قرچک به عنوان مدعی‌العموم پیگیری‌های مکرر در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: برای تشکیل جلسه کارگروه رفع تداخلات، شخصاً پیگیری‌های لازم را انجام داده و از دستورات موکد استاندار و ظرفیت‌های جهاد کشاورزی استان و سازمان ملی زمین و مسکن بهره خواهیم گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تأکید کرد: این مشکل باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا مشکلاتی که به این واسطه در مسیر زندگی مردم قرار گرفته، برطرف شود.

در این جلسه مقرر شد تا با تداوم پیگیری‌های فرمانداری و ورود دادستانی، «کارگروه رفع تداخلات» با حضور مقامات ملی و استانی تا حصول نتیجه مطلوب در خصوص اراضی موات قرچک تشکیل شود.

۲۹۰ هکتار از اراضی شهرستان قرچک جز اراضی موات محسوب می‌شود.

ارضی موات، زمین‌هایی است که سابقه احیاء و بهره‌برداری ندارد و به صورت طبیعی باقی مانده است.

قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار