فرماندار رباط‌کریم گفت: امیدواریم تا شهریورماه و آغاز هفته دولت، بخش اورژانس ۹۶ تختخوابی بیمارستان پرند به بهره‌برداری رسیده و بتوانیم شاهد ارائه خدمت به شهروندان باشیم.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 08 May 2021

 

نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم پیش ازظهر امروز طی بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهر پرند که به همت بخش خصوصی در شهر پرند در حال انجام اقدامات اجرایی است، اظهار کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع از چندین سال قبل آغاز شده بود اما به دلیل شرایط اقتصادی کار متوقف شد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ عملیات اجرایی دوباره آغاز به کار کرد و در تیرماه سال گذشته تنها پیشرفت ۲۰ درصدی داشت، در ادامه گفت: امروز شاهد رشد فیزیکی ۴۵ درصدی هستیم و امید داریم تا شهریور ماه و آغاز هفته دولت، بخش اورژانس این بیمارستان به بهره‌برداری رسیده و بتوانیم شاهد ارائه خدمت به شهروندان باشیم.

فرماندار رباط کریم در خصوص افزایش سرانه بخش درمانی و سلامت هم افزود: یکی از اولویت‌های دولت تسهیل دسترسی به خدمات درمانی است و با توجه به کمبود سرانه بهداشتی و درمانی در شهرستان، ‌با افزایش میزان تخت‌های بیمارستانی می‌توان شبکه‌‌های بهداشت، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های بهداشت و درمان را تقویت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار