فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در شهرستان پاکدشت کشف و در این رابطه ۲ متهم توزیع کننده این مواد دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 08 May 2021

به گزارش تابناک تهران از اعلام صبح شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "کیومرث عزیزی" بیان داشت: در پی کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در زمینه تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان پاکدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن شناسایی محل مورد نظر، در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه اقدام به دستگیری سوداگران مرگ و بازرسی از محل سکونت آنان کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از محل ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که آماده بسته بندی و توزیع بود کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

عزیزی تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پاکدشت با جمعیتی بیش از ۹۷ هزار خانوار در جنوب شرقی شهرستان تهران در حاشیه جاده ترانزیتی تهران- مشهد واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار