اداره برق بخش بوستان از توابع شهرستان بهارستان استان تهران در اطلاعیه‌ای با اشاره به گسترش بی‌سابقه سرقت کابل‌های مسی شبکه‌های برق این منطقه، از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی اعم از فیلم، عکس، مشخصات سارقان و خودروها در اختیار دارند، در تماس با شماره ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 05 May 2021

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت از شهروندان بخش بوستان درخواست شده است که در ردیابی سارقان کابل های مسی شبکه های برق (شامل ترانس ها، سرخط ها و انشعابات) به اداره برق کمک کنند.

در بخشی از این اطلاعیه که شهروندان مناطق نسیم شهر، خیرآباد بالا، خیرآباد پایین، همدانک، اورین و شهرک تاجیک این شهرستان را شامل می شود، سرقت کابل های برق، عامل خاموشی های گسترده و سوختن لوازم خانگی تعداد زیادی از شهروندان ارزیابی شده است.

این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است همکاری و احساس مسئولیت متقابل شهروندان در این امر، علاوه بر کمک به سایر شهروندان در جلوگیری از خاموشی و خسارت‌های مالی، منجر به شناسایی و کاهش این معضل اجتماعی می شود.

بر اساس این گزارش، بیشتر این سرقت ها در مناطق مسکونی و پرتردد منطقه به وقوع پیوسته و موجب نارضایتی و خاموشی گسترده در محل های سرقت شده است و رفع این موارد بدون همیاری شهروندان و نهادهای انتظامی میسر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار