فرماندار پردیس خبر داد؛
فرماندار پردیس از لغو محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: وضعیت کرونایی پردیس از قرمز به نارنجی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 05 May 2021

عبدالعظیم رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان پردیس اظهار داشت: هم اکنون شاهد تغییر وضعیت رنگ کرونایی در پردیس هستیم.

رضایی افزود: بر اساس جدیدترین رنگ بندی اعلام شده وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تبدیل شده و در این زمینه همکاری و مشارکت همه مردم و اصناف همچنین نظارت و بازرسی‌های مناسب دستگاه‌های متولی در تغییر وضعیت شهرستان مؤثر بود و لازم است.

فرماندار پردیس گفت: از همه کسانی که محدودیت‌های شرایط قرمز را رعایت کردند و در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام داشتند قدردانی می‌کنیم و به همکاری بیش از پیش آنان نیازمند هستیم.

وی در ادامه عنوان داشت: بر اساس طرح مدیریت هوشمند در وضعیت نارنجی، شرایط جدید فعالیت واحدهای صنفی از امروز در شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار پردیس بیان داشت: تغییر شرایط شهرهای مختلف، به منزله عادی شدن وضعیت نبوده و برآوردهای علمی و تخصصی، بر این واقعیت تاکید دارند که شرایط کنونی، کاملاً شکننده بوده و با کمترین سستی و سهل انگاری در اجرای دستورالعمل‌ها، مجدداً به حالت نامطلوب قبلی بازخواهد گشت و در آن صورت، اعلام مجدد وضعیت قرمز و نارنجی در سطح شهرستان و اجرای کامل محدودیت‌ها و تحمل دشواری‌های ناشی از آن برای عموم مردم اجتناب ناپذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار