استاندار تهران:
استاندار تهران با تاکید بر اهمیت به قشر کارگران اعلام کرد: نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر، و این قشر شاکله اصلی جهش تولید است.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 01 May 2021

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز شنبه استانداری، انوشیروان محسنی بندپی در پیام تبریکی به مناسبت روز کارگر اعلام کرد: کارگران به عنوان ارزشمندترین قشر و سودمندترین گروه در جامعه نقش مهم و بی بدیلی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت، توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کرده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و جهش تولید هستند.

در این پیام آمده است: در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی درگیر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است، جامعه فهیم کارگری نیز اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود و می‌کوشد تا با اراده سترگ و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

بندپی در پیام خود افزوده است: همچنین در شرایطی که برای دومین سال متوالی شرایط شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را متاثر ساخته است، کارگران با تلاش و ایثار خود اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود.

استاندار تهران در پیام خود، ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامگذاری شده، آورده است: در آستانه شب های با فضیلت قدر، از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند به ویژه کارگران سختکوش و بزرگوار استان تهران، از صمیم قلب و در کمال تواضع تجلیل می کنم؛ امید که با همت مضاعف کارگران و تلاش مسئولان شاهد موفقیت ایران اسلامی در عرصه های جهانی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار