سابقه نشان داده داوران همزبان عربی یا حتی برخی داوران کشورهای درجه سه فوتبال آسیا نظیر سری لانکا و ... به شدت مشکوک و به نفع حریفان عربی سوق پیدا می کنند
کد خبر: ۹۵۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 27 April 2021

انتخاب داور در بازی های حساسی که یک سوی آن تیم های ايراني و سمت دیگر آن باشگاه های عربی قرار دارند، همواره یکی از دغدغه های هواداران و بازیکنان و مربیان فوتبال ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا ریوجی ساتو را به عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان معرفی کرد تا خیال آبی ها راحت شود، چراکه سابقه نشان داده داوران همزبان عربی یا حتی برخی داوران کشورهای درجه سه فوتبال آسیا نظیر سری لانکا و ... به شدت مشکوک و به نفع حریفان عربی سوق پیدا می کنند. اما داوران کره ای و ژاپنی به عنوان قدرت های آسیا کمتر داورانی به فوتبال آسیا معرفی کرده اند که سوت های بودار و مشکوک بزنند.

از مهم‌ترین بازی‌هایی که ساتو برای تیم‌های ایرانی داوری کرده نیز می‌توان به دیدار برگشت استقلال و بوریرام تایلند اشاره کرد. دیداری که با پیروزی 2-1 آبی‌ها همراه شد.

خبر خوب به استقلال؛ داور ژاپنی در بازی با الاهلی

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده عربستان و ورزشگاه شماره ۲ ملک عبدالله به مصاف هم خواهند رفت./ع

بیشتر بخوانید:

در همین رابطه کنفدراسیون فوتبال آسیا ریوجی ساتو داور ژاپنی را به عنوان قاضی این مسابقه معرفی کرد. 

تیم فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان هر ۲  با هفت امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده دوم و سوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار