فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اصحاب رسانه باید معتمدان، پیشکسوتان، جوانان، نخبگان و بانوان را به سمت مشارکت سیاسی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها سوق دهند.
کد خبر: ۹۵۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 10 April 2021

 

حسین توکلی کجانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز رسانه ها به عنوان محور مهم آگاه سازی جامعه می توانند در افزایش شور و نشاط انتخابات تاثیرگذار باشد.

وی افزود: انتخابات یکی از مظهرهای مردم سالاری دینی و پشتیبان امنیت ملی در عرصه بین المللی است که در توسعه شهرها و روستاها نیز تاثیرگذار است و نقش مطبوعات و رسانه برافزایش سطح آگاهی و تحلیل و تشویق مردم به انتخاب اصلح در انتخابات نقشی محوری است.
معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: آبادانی و توسعه یک روستا در گرو مدیریت جامع و مطلوب است و این موضوع با حضور افراد کارآمد و اصلح در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی روستا محقق می شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: حضور جوانان، نخبگان، بانوان و معتمدین روستایی در انتخابات قطعا در توسعه و پویایی روستاهای شهرستان ری و همچنین افزایش مشارکت در انتخابات تاثیر بسزایی دارد.
این مسئول تاکید کرد: با توجه به سوال تعدادی از داوطلبان بر اساس قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی روستا پس از کسب رای کرسی شورا بایستی در حوزه انتخابیه بخش سکونت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در ششمین دوره انتخابات شوراهتی اسلامی روستا، ۵۹ روستا و تیره عشایری شهرستان ری دارای شرایط قانونی برگزاری انتخابات هستند که مجموعا ۲۱۱ کرسی برای این دوره از انتخابات وجود دارد.

مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا، فردا ۲۲ فروردین ماه، به پایان می‌رسد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره های عشایری روز ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار