در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰؛
رییس ستاد انتخابات استان تهران آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان تهران را در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 07 April 2021

 

شکرالله حسن بیگی عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر اینکه اولویت اصلی و مهم وزارت کشور و استانداری تهران برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه است اظهار داشت: امسال در استان تهران چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ۷ هزار و ۶۰۹ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت گفت: طبق بررسی در روز ۲۸ خردادماه ۲۰۰ هزار نفر با ستاد استان تهران همکاری خواهند داشت.

حسن بیگی افزود: از ۱۳ فروردین ثبت نام داوطلبان میاندوره ای مجلس خبرگان آغاز شده که تا ۱۹ فروردین ادامه داد و تا ساعت ۱۴ امروز ۲۹ داوطلب برای سه کرسی ثبت نامشان نهایی شده است.

وی در خصوص ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز عنوان داشت: نام نویسی از ۱۶ فروردین آغاز و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد که در ۴۲۴ روستا انتخابات برای شورای ۳ نفره برگزار می‌شود و ۱۰۵ روستا شورای ۵ نفر دارند که جمعاً ۵۲۹ روستا دارای شورا می‌شوند و این در حالی است که در حال حاضر ۴۸۰ روستا شورا دارند که با پیگیری استاندار تمامی روستاها دارای شرایط از شورا بهره مند می‌شوند و تاکنون ۱۰۶۹ داوطلب شوراهای روستا ثبت نامشان نهایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار