سرپرست شهرداری اسلامشهر در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد اظهار داشت: اجرای پروژه های شهری در تعطیلات نوروزی بدون وقفه انجام می شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 07 April 2021

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از همراهی و حمایت شورای اسلامی شهر از مجموعه مدیریت شهری، به ارائه گزارش از اقدامات شهرداری در روزهای ابتدایی سال پرداخت و گفت: با یاری و استعانت از خداوند، امر خدمات رسانی به شهروندان از ابتدای سال با قوت ادامه داشته که در این خصوص میتوان به اجرای مواردی همچون اصلاح هندسی میدان نماز، تولید بیش از 1700 تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری ، بازگشایی دوربرگردان حافظ ، جابجایی 40 تیربرق در مسیر اجرای پروژه ها ، تجهیز مبلمان شهری ،کاشت گلهای فصلی  ، رنگ آمیزی 102 کیلومتر از جداول شهر و پخش آسفالت در سطح معابر  محله های احمدیه فیضیه، سالور ، جانبازان و .. اشاره نمود.
 
وی در ادامه گفت: پروژه های شاخص شهری نیز همچون مترو و کمربندی شمالی نیز بدون تعطیلی ادامه داشته که در این راستا طی سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به شهرستان اسلامشهر، مکاتبه ای جهت تخصیص اعتبارات ملی به این دو پروژه با ایشان صورت پذیرفت که مجدانه تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
 
گفتنی است در ادامه جلسه لوایح ارسالی از شهرداری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که  تفویض اختیار به سرپرست شهرداری اسلامشهر و بررسی نامه های مصوبات جلسات ۹۵ و ۹۶ شورای شهر ارسالی از شورای تطبیق، از مهم‌ترین آنها بود که با اکثریت آرا تصویب گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار