رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: به منظور نظارت و بازرسی بر توزیع و عرضه مرغ گرم، حضور بازرسان سازمان صمت تهران از کشتارگاه تا خرده فروشی تشدید شده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 05 April 2021

 

یداله صادقی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان سازمان صمت در محل کشتارگاه‌ها حضور فعال داشته و بر فرآیندهای مربوط از جمله درج قیمت مصرف‌کننده بر روی کالا و عرضه مرغ استحصالی در شبکه رسمی توزیع، نظارت کرده و با هرگونه تخلف گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه برخورد قانونی می‌کنند.

وی ادامه داد: دراین طرح به هیچ وجه اجازه عرضه مرغ به صورت آزاد و یا قطعه بندی درکشتارگاه و واحدهای بسته‌بندی فله داده نمی‌شود.

صادقی گفت: براساس مصوبات ابلاغی قیمت مرغ زنده ۱۷ هزار و ۱۰۰، عمده فروشی ۲۳ هزار و ۳۰۰ و خرده فروشی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

رئیس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه ماه رمضان در پیش است و در تلاش هستیم که تا آن زمان مشکلی برای توزیع مرغ در تهران نداشته باشیم، بیان کرد: تا چند روز گذشته مقدار مرغ توزیعی در تهران اندکی مشکل داشت اما خوشبختانه در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۱۰۰ تُن مرغ گرم در تهران توزیع شد و این روند روزبه روز در حال بهبودی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار