فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نامگذاری رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۰ با عنوان "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت تحقق شعار سال گام بردارند.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 04 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی کجانی روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین، بخشداران و روسای ادارات فرمانداری ری، اظهار داشت: همانگونه که موضوع تولید و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مورد توجه رهبر معظم انقلاب است باید تمامی مدیران و مسئولان شهرستان در این جهت تمام تلاش و سعی خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ با تمام سختی هایی که به واسطه تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا داشت سال خوبی برای واحدهای تولیدی و اشتغال شهرستان ری بود، گفت: موفقیت های سال گذشته در اثر همراهی همه نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری حاصل شد که این امر باید در سال جاری نیز تکرار شود.

توکلی یادآور شد: همراهی خوب مردم، تولید کنندگان و مسئولان در سال گذشته موجب شد تا بخش زیادی از سیاست های شعار سال " جهش تولید" در شهرستان ری محقق شود که این امر باید بار دیگر انجام شود.

این مسئول به موضوع انتخابات در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات در سایه آرامش و امنیت از اولویت های مهم در شهرستان ری است که بایستی تدابیری در نظر گرفته شود تا در فضای بی طرفی و قانون مداری و همچنین مشارکت حداکثری، فرایند انتخابات برگزار شود.

توکلی تصریح کرد: رویکرد عدالت محوری به عنوان یک اصل سرلوحه کار مسئولان ادارات و دستگا های اجرایی شهرستان باید قرار گیرد تا با انسجام و همدلی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش باشیم.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار