ثبت ۲۲۸ تخلف صنفی
- رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از اجرای طرح ویژه تشدید نظارت بر بازار با ۴۷۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۰ اکیپ و جریمه ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و ... در شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 04 April 2021

 

لطف‌الله ستاره در ری، با اشاره به نظارت و بازرسی ویژه بر اقلام مصرفی در بازار اظهار داشت: طرح ویژه تشدید نظارت بر بازار از 1 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه ادامه داشت که در این راستا بیش از 4700 واحد صنفی توسط 10 اکیپ بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته 228 گزارش تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و ... به ارزش تقریبی 1 میلیارد و 180 میلیون ریال ثبت و جهت پیگیری قضایی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری عنوان کرد: در طول 45 روز سپری‌شده از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا از سوی بازرسان اتاق اصناف 2 هزار مورد تذکر کتبی و شفاهی به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به واحدهای صنفی ابلاغ‌شده است.

ستاره تصریح کرد: به‌منظور تسهیل دسترسی مردم به اقلام اساسی اتاق اصناف شهرستان ری در راستای تنظیم بازار و با همکاری اتحادیه مربوطه از اواسط اسفندماه 860 تن مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب به واحدهای صنفی در شهرستان و بخش‌های تابعه ارائه نموده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند از طریق تماس با شماره 55974017 نظرات و دیدگاه‌های خود را از نحوه ارائه خدمات واحدهای صنفی به اتاق اصناف شهرستان ری اعلام نمایند.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار