کد خبر: ۹۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 15 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد محیط بان زندانی دنا از فحاشی و توهین های مشاور ریئس سازمان محیط زیست کشور به وی خبر داد .

" غلامحسین خالدی" که از زندان یاسوج با مدیریت "عصردنا"تماس گرفته بود با اعلام این مطلب گفت : برای حل مشکلاتم و آزادی از زندان با آقای کهرم مشاور رئیس سازمان محیط زیست کشور تماس گرفتم و از وی خواهش کردم اقداماتی را برای آزادی هرچه سریعتر من انجام دهند که ایشان به من فحش ناموسی داد و تلفن را قطع کرد.

وی با انتقاد شدید از نحوه همراهی مسئولان محیط زیست کشور در رفع مشکلاتش افزود : آقای کریمی مدیر حقوقی سازمان محیط زیست کشور هم بجای اینکه پیگیر حل مشکلات باشد گفته که در زندان جای خواب و خوراک رایگان است و بهتر است همانجا بخوابی !

محیط بان دربند دنا در پاسخ به اینکه همراهی مسئولان محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با شما چگونه بوده است ؟ ادامه داد : آقای پورشیرزاد مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان هم همراهی لازم را نداشته و بعلت انتشار برخی مصاحبه ها و اخبار من کارشکنی می کنند .

وی همچنین از همراهی نکردن مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیگیری آزادی وی خبر داد و افزود : متاسفانه خانواده من با فقر شدید و برای آزادی من رو به گدایی آورده اند و هیچ مسولی به ما کمک نمی کند .

خالدی با تقدیر و تشکر صمیمانه از گذشت خانواده مقتول گفت : وظیفه خود می دانم از بزرگ منشی و گذشت کریمانه این خانواده فرهنگی خالصانه سپاسگزاری کنم و امیدوارم خداوند اجر این اقدام ماندگار و فرهنگ ساز این عزیزان را به آنها اعطا نماید که قطعا اینچنین خواهد شد .

محیط بان دنا با بیان اینکه اکنون 6 سال از عمرش را در زندان گذرانده است تصریح کرد : امیدوارم مسئولان محیط زیست کشور و سایر مسئولان استان و مردم نوع دوست با درک شرایط روحی و روانی من و خانواده ام دست به دست هم بدهند و با یاری این عزیزان بزودی به جامعه برگردم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار