در نشست مدیران سرخ‌آبی با شهردار تهران تاکید شد که ۲ ورزشگاه شهر تهران در اختیار سرخآبی‌ها قرار خواهد گرفت و این کار نیاز به توافقاتی با وزارت ورزش دارد.
کد خبر: ۹۴۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 28 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران به نقل از ایرنا و بنا به اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و همتایان در باشگاه استقلال با «پیروز حناچی» شهردار تهران نشست صمیمانه‌ای برگزار کردند.

«پیروز حناچی» شهردار تهران در این نشست، درباره انتقال اسناد مالکیت ۲ ورزشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این ۲ ورزشگاه عملاً در اختیار این سرخآبی‌ها است اما انتقال اسناد نیاز به توافقاتی با وزارت ورزش دارد که در حال انجام آن هستیم. در عین حال، شهرداری تهران تمام تلاش خود را می‌کند که فرآیند انتقال به انتها برسد و هرچه زودتر مشکل حل شود.

او درباره اضافه کردن زمین به یکی از ورزشگاه‌هایی که قرار است به دو باشگاه داده شود، گفت: باید قدم به قدم جلو برویم تا کار پیش برود نگاه شهرداری در انتقال (ورزشگاه‌ها به این ۲ باشگاه) کاملاً فرهنگی است و به دنبال حل مشکلات دو باشگاه هستیم. البته هر دو تیم باید تضمین بدهند که در صورت انتقال سند این املاک قصد فروش آن را نخواهند داشت.

در ادامه این جلسه «مجید صدری» رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر نقش اجتماعی شهرداری تهران در تقویت ۲ باشگاه تاکید کرد و گفت: ما آمده‌ایم از شما عیدی بگیریم؛ این عیدی هم سند ۲ ورزشگاه است.

همچنین «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه استقلال هم بر نقش شهرداری در تقویت ۲ باشگاه تاکید کرد و یادآور شد: همه چیز مهیا است که یک اتفاق مبارک برای ۲ تیم پرسپولیس و استقلال بیفتد و دوست داریم این اتفاق در دوره آقای حناچی باشد.

او همچنین گفت: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند اما طبق قانون اجازه ندارند از بودجه دولتی استفاده کنند و تنها منبع درآمد آنها حامیان مالی است. همین باعث شده باشگاه استقلال بدهی هنگفتی به بار آورد و مشکلات زیادی برایش ایجاد شود.

در ادامه «جعفر سمیعی» مدیرعامل پرسپولیس نیز گفت: این ۲ تیم متعلق به تهران است و انتظار می‌رود که شهرداری تهران از آنها حمایت کند. حتی در گذشته شهرداری تهران یکی از حامیان مالی این دو تیم بود و ما هم انتظار داریم که این نقش اصلی شهرداری بیشتری شود.

مدیرعامل پرسپولیس از حضور شهردار تهران در زمان تمرینات این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا تشکر کرد و گفت: حضور شما نقش زیادی در کسب روحیه تیم داشت. در پرسپولیس به دنبال طرح‌هایی برای درآمد پایدار هستیم که می‌خواستم با معاونان جنابعالی طرح موضوع کرده و درباره این طرح‌ها گفت و گو کنم.

در ادامه مراسم «سیدمحمد فیاض» شهردار منطقه ۱۸ درباره اقدامات این مجموعه برای واگذاری باشگاه‌ها گفت: اتصال ورزشگاه امام رضا (ع) به مترو به گونه‌ای که ایستگاه در نزدیکترین نقطه به این باشگاه باشد از جمله این اقدامات است.

او گفت: با توجه به اشتیاقی که در ساکنان محلات اطراف این ورزشگاه ها وجود دارد حضور این دو تیم در نشاط شهروندان تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت.

گفتنی است؛ محمد فیاض و مجید صدری دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این نشست طرح‌های اقتصادی، درآمدزایی، اجتماعی و فرهنگی خود را طرح‌موضوع کردند که با استقبال حاضران در جلسه همراه بود. این امیدواری وجود دارد با توجه به وعده‌های شهردار تهران، غیر از انجام طرح‌های درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه شهید کاظمی نیز با سرعت بیشتری به پرسپولیس واگذار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار