عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن حمایت از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سوءتفاهم پیش آمده از سخنان وزیر، گفت: به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که شاهد سختی‌های کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) هستم، از همه تطهیرکنندگان عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 23 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران، ناهید خداکرمی روز سه شنبه در جریان دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر در واکنش به سخنان سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای شهر که از وزیر بهداشت گلایه کرده بود، اظهار داشت: در رابطه با صحبت‌های وزیر بهداشت، که موجب سوءتفاهم شده است به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور که شاهد سختی‌های شاغلان در سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه تطهیر کنندگان هستم، عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک این افراد را می بوسم.

وی افزود: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که وزیر بهداشت در شرایطی نظام سلامت را مدیریت می‌کند که نه اختیار خرید واکسن دارد، نه می تواند منابع مورد اعتماد واکسن را خریداری کند و نه ارز کافی دارد؛ تحریم، برجام و مصوبه مجلس نیز وجود دارد.

خداکرمی افزود: گویا بقیه نهادها درک عمیقی از آنچه در کشور می‌گذرد، ندارند و این وزیر بهداشت است که شاهد بیش از ۶۰ هزار فوتی و پرپر شدن اعضای جامعه پزشکی کشور است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه، وزیر بهداشت سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کند، اظهار داشت: ادامه مبارزه توان فرسا با شرایط اپیدمی نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت است و تأمین واکسن به عنوان یک اصل پیشگیری و کنترل اپیدمی مطرح است.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که دست وزیر بهداشت برای خرید یا واردات واکسن بسته است.

خداکرمی با بیان اینکه ممکن است در چنین شرایطی و در شرایط فشار بی‌خوابی و سختی کار، موضوعی مطرح شود که موجب گلایه گردد، گفت: از کارکنان بهشت زهرا (س) دلجویی می کنم، اما همه ما در شرایط فشار ممکن است بر بار کلمات خود واقف نباشیم.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در مراسم افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی دانشجویی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از مجموعه پویش «ره سلامت» گفته بود: «این طوری نمی شود مملکت را اداره کرد، داغ شهدای خدمت مرا نابود کرده است، داغی بالاتر از این نیست که همکاران ما به علت سهل انگاری دیگران نفله شوند و من خبر ندارم کی می رود کی می آید، به جای وزیر بهداشت، مدیر کل مرده شور خانه بگذارید»، که این گفته، امروز با اعتراض نائب رئیس شورای شهر مواجه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار