قشقایی شیراز در دیداری خارج از خانه موفق شد حریفش را شکست دهد.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 21 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایلنا: از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته پانزدهم این مسابقات، دو تیم بادران تهران و قشقایی شیراز در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، قشقایی موفق شد ۳-۱ حریفش را شکست دهد.

در همان دقیقه دو بازی، روی سانتر علی آزادممش، توپ در کش و قوسی فراوان به پای ایمان اکبری برخورد کرد و گل اول قشقایی، با پای مدافع بادران شکل گرفت. پس از این گل، بادران بازی رو به جلویی را آغاز کرد و سانتر امیر میربزرگی به دست مدافع قشقایی برخورد کرد تا داور با اعلام نقطه پنالتی، پویا سیف پناهی گل تساوی را برای بادران به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی ۱-۱ به رختکن بروند.

نیمه دوم این بازی با برتری مطلق کاکوهای شیرازی همراه بود. روی سانتر علی آزادمنش بر روی ضربه‌ای ایستگاهی، توپ به پای مدافع بادران برخورد کرد و مقابل محمد آژیر قرار گرفت و وی نیز با ضربه‌ای سر، گل دوم قشقایی را به ثمر رساند. در ادامه و روی یک ضد حمله تند و تیز، مرتضی سنجانکی با گلر بادران تک به تک شد که ضربه چیپ این بازیکن، در آستانه ورود به دروازه را، محمد خادمی تبدیل به گل سوم قشقایی کرد.

قشقایی با این برد ۱۷ امتیازی شده و به رده یازدهم جدول صعود کرد و بادران نیز با همان ۲۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد.

ترکیب دو تیم در این بازی به شرح ذیل می‌باشد؛

بادران: عبدالصمد احمدی، حسین شاهوردی، ایمان اکبری، پویا سیف پناهی، دانیال جهانبخش، محمد اقدامی، محمد رستمی، احسان پیرهادی، امیر میربزرگی، ایمان غلامی، مرتضی خراسانی

سرمربی: محسن عاشوری

قشقایی: رضا کاخساز، رضا مرادی، محمد آژیر، علی آزادمنش، علی درخشان، مهدی داغر، روح الله صفویان‌پور، علی حسامی، جعفر حسین‌پور، امین هاشمی‌فر، محمد خادمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار