ربیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین امل به دو تن از اعضاهیات علمی این دانشگاه که درلیست دودرصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند تبریک گفت .
کد خبر: ۹۴۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 17 February 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین امل ؛ پرفسور داود دومیری گنجی استاد دانشگاههای برترجهان و رییس دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین امل در پیامی خطاب به دکتر بهرام قربانی و دکتر هادی رضازاده دوتن از اعضا هیات علمی این دانشگاه که برای نخستین بار درلیست دودرصد  دانشمندان برتر جهان قرارگرفتند تبریک گفت

پیام تبریک رئیس دانشگاه به دانشمندان ۲ درصد برتر جهان

 در این پیام امده است ؛ 
یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتواالعلم درجاتٍ و الله بما تعملون خبیر  ۱۱ مجادله

که ایزد مقامی ببخشد بلند بر آنان که در بحر دانش روند
به اعمال روشن به سرّ ضمیر     همه هست آگه خدای خبیر
 در دین مبین اسلام  و تعالیم آسمانی  روح بخش و جهان  شمول، تعلیم  و تربیت به عنوان رکن رکین از جایگاهی ممتاز و منزلتی ویژه و بی بدیل برخوردار است. از این رو قران کریم قلم را به عنوان نماد تعلیم و تربیت، مورد قسم قرار داده و حضرت علی (ع) به عنوان بزرگ معلم تاریخ اسلام می فرماید: هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده ی خویش ساخته است. این جایگاه  و منزلت  از آن روست که تعالی  و پیشرفت دنیوی و اخروی انسان، بویژه در مسیر تکامل به سوی خدا، صرفاً در گرو تجهیز وی به علم و دانش به منظور درک و فهم شایسته از رموز خود  و  جهان پیرامون است.
 

جناب آقایان دکتر بهرام قربانی و دکتر هادی رضازاده

                                      

                             
 با احترام انتخاب افتخارآمیز دو تن از اعضاء هیئت علمی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل و قرار گرفتن در لیست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان که با تلاش علمی بی وقفه و اندیشه های سترگ، طی سالیان متمادی همت گماشته اید و با برداشتن گامهای مستحکم و مطمئن در مسیر پیشرفت این عرصه به آن دست یافته اید را در کمال مفاخره و مباهات تبریک و تهنیت عرض می نماییم .امیدواریم در کنف رب جلیل، جامعه ی امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی حضرت عالی بهره مند باشد تا جویبار زلال علم در سایه این تلاش مقدس جاری باشد.  

با امید به اینکه به یادگار بمانید و به روزگار بپایید.

داود دومیری گنجی
رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار