معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۷۸ طرح راکد فعال شده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 16 February 2021

 

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پیشوا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۷۸ طرح راکد را فعال کرده‌ایم، ۸ طرح راکد در دستور کار قرار دارد و ۳ مورد از این طرح‌ها بر شکسته مطلق هستند و مابقی طرح‌ها یا نیمه‌کاره هستند و یا مشکلاتی از قبیل قضایی دارند.

وی گفت: دو کارخانه ورامین منوط به حداقل دو یا سه تصمیم فعال می‌شوند، کارخانه شیر وارنا موقتاً اجاره داده می‌شود فعال شود تا پروسه قضایی آن به اتمام برسد، منتهی برای اینکه این زمان از دست نرود، این کارخانه را موقتاً به یکی از متقاضیان اجاره خواهند داد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: کارخانه قند قرار بر این شد که یک مجوز ورود موقت برای تأمین شکر آن بگیریم و نیز مشکلی با شهرداری داشت که قرار شد برطرف شود و مجدداً احیاء شود که امیدواریم این کارخانه هم به چرخه تولید برگردد.

عسگری بیان کرد: کارخانه صنایع فلز ایران در پیشوا هم یکسری مشکلات با شرکت شهرک‌های صنعتی دارد که اگر حداقل یک‌سال بنای آن را عقب بیاندازند ما تلاش می‌کنیم و این طرح را هم به بهره‌برداری می‌رسانیم و اگر تضمینی در این خصوص داده شود قطعاً این مهم را انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار