احتمال جدایی مجتبی حسینی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 15 February 2021

ایسنا: مجتبی حسینی مریی مازنی که با برکناری رحمان رضایی از هدایت تیم فوتبال ذوب آهن، یکی از گزینه های مسئولان این تیم اصفهانی برای هدایت ذوب آهن است، پس از آخرین دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک، به همراه کادرفنی اش مسجدسلیمان، را به مقصد تهران ترک کرد و شب گذشته نیز از تمام گروه‌های پیام‌رسان واتس‌آپی باشگاه خارج شد تا شبهات مبنی بر تمایل جدایی او از تیم نفت قوت بگیرد.

به گزارش ایسنا، امروز نیز برخی رسانه ها از فسخ قرارداد حسینی با باشگاه نفت خبر دادند اما پس از پیگیری خبرنگار ایسنا، مسئولان باشگاه از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

امروز نیز نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مصاحبه ای در واکنش به فسخ قرارداد سرمربی تیم نفت عنوان کرده که تا الان حسینی قراردادش را فسخ نکرده است و باشگاه نیز تمام شروطی که این مربی در زمان قرارداد مطرح و امضا کرده بود را انجام داده و کوتاهی نکرده است.

همچنین نظری گفته است که حسینی تاکنون ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده و اگر او به باشگاه دیگری قول همکاری داده است، قطعا این موضوع را از طریق کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم.

گفته می شود حسینی از روز گذشته تا کنون در اصفهان به سر می برد و باید دید همکاری حسینی و باشگاه نفت ادامه خواهد داشت یا مسیر هر کدام از طرفین در ادامه لیگ برتر جدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار