دادستان تهران:
دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار افزایش تعداد شیفت‌های کاری، به منطور تسریع در اجرا و تکمیل پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، برای حفظ حقوق عامه و کاهش بار ترافیک اطراف بازار بزرگ تهران شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 14 February 2021

 

علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اهمیت موقعیت بازار تهران به عنوان هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: مجموعه بازار، پر ترافیک‌‎ترین نقطه شهر است و لذا باید سطح دسترسی‌ها به مترو و بازار به نحوی تدارک دیده شود که هم کم‌ترین ترافیک را ایجاد کند و هم سریع‌ترین زمان ممکن برای جابه‌جایی مسافران و عابران فراهم شود.

وی دلیل بازدید خود از پروژه احداث زیرگذر گلوبندک را رسیدگی به مطالبه مردم در زمینه رفع مزاحمت ترافیکی در منطقه عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۴ تاکنون در دست اقدام است و به گفته مسؤولان شهرداری ظرف ۸-۷ ماه اخیر با توجه به سپردن کار به پیمانکار جدید، سرعت بالایی گرفته و پیشنهاد من این است که با افزایش یک یا دو شیفت کاری و تسریع در اجرای پروژه، زمینه رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: فرآیند احداث پروژه بنا شده در حال حاضر برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کند و موجب اعتراض و نارضایتی بوده و انتظار ما از شهرداری این است که با تلاش و وقت‎‌گذاری بیشتر و افزودن شیفت‌‎های کاری، سرعت بیشتری به کار بدهند.

در این برنامه معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه نسبت به اتمام مراحل کار تا پایان تابستان سال آینده ابراز امیدواری کرد.

محمدحسن صبوری‌دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر قسمت غربی پروژه به پایان رسیده، اظهار کرد: دلیل اجرای طرح، این بود که ورودی‌‎های متروی تهران در ایستگاه ۱۵ خرداد، کفاف جمعیت را نمی‌داد و فقدان آسانسور و پله برقی در ایستگاه مترو دسترسی افراد دارای معلولیت، جانبازان و مادرانی که فرزندان خود را با کالسکه می‌آوردند، را به مترو غیرممکن کرده بود.

وی گفت: در اجرای این طرح احداث دو ورودی جدید با چهار پله‎ برقی و ۸ دستگاه آسانسور پیش‌بینی شده که امروز قسمت غربی به پایان رسیده و ظرف چند روز آینده به بهره‌‎برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب تهران در برنامه بازدید از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک تهران، رحمانیان معاون اول دادستان تهران، صاحبی پسندیده معاون دادستان در امور پرونده‌های خاص، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و صبوری دیلمی معاون فنی و مهندسی شهرداری همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار