رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات اعلام کرد: در راستای اجرای طرح جامع کاداستر، تاکنون برای ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 14 February 2021

 

به گزارش تابناک تهران از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، حسن شکری روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: علاوه بر این میزان اسناد تک برگ صادر شده، حدود ۳۰ هزار هکتار دیگر از عرصه های ملی شهرستان شمیرانات زیر پوشش اجرای طرح کاداستر قرار گرفته و مراحل اصلاح هندسی و تأیید در کمیته فنی ممیزی انجام شده و در آستانه صدور اسناد تک برگ می باشد.

وی ادامه داد: از آنجائی که اراضی ملی شهرستان شمیرانات از ارزش و حساسیت خاصی برخوردار است، بر همین اساس با اجرای طرح کاداستر تخریب و تصرف به این اراضی به شدت کاهش یافته و از تخلفات افراد سودجو و فرصت طلب جلوگیری خواهد شد.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات خاطرنشان کرد: با تعامل، همکاری و عزمی که فی مابین منابع طبیعی و واحدهای ثبتی وجود دارد امیدواریم هرچه سریعتر تمامی عرصه های ملی این شهرستان زیر پوشش طرح کاداستر قرار گرفته و اسناد تک برگ برای کل اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شود.

شهرستان شمیرانات در شمال پایتخت قرار دارد که این شهرستان دارای ۱۴۰ هزار هکتار اراضی ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار