معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: غالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اجرا شده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 14 February 2021

 

حشمت الله عسگری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با قرچک، که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار و ۸ نماینده از واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی شهرستان برگزار شد با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

عسگری افزود: مصوبه تقسیط بدهی‌های کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تأمین اجتماعی نیز اخیراً ابلاغ و اجرایی شده و گام مناسب و مهمی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدهاست.

وی بیان داشت: خوشبختانه غالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران یا اجرا شده و یا در مراحل اجراست و آن بخشی که موانع خاصی سر راهشان قرار دارد، به سرعت رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: امروز در شهرستان قرچک هم مروری بر مصوبات قبلی داشتیم و هم پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای ستاد دریافت شد که مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش امروز ۲۶ بهمن ماه یک کارخانه جوراب‌بافی نیز با حضور عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، خطیبی فرماندار قرچک، صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران، پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و دیگر مسئولان در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد که این واحد تولیدی در مساحت ۵۴۰ مترمربع بنا و با سرمایه‌گذاری یکصد میلیارد ریالی برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار