رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از امضاء تفاهمنامه این دانشگاه و اورژانس با ایران خودرو برای تامین آمبولانس و اتوبوس آمبولانس مورد نیاز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 03 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: این تفاهمنامه در تهران با حضور دکتر کولیوند(رییس سازمان اورژانس کشور)، فرشاد مقیمی(مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو) و دیگر مسئولین برای تولید و تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به امضا رسید.
وی افزود: قرارداد برای تولید آمبولانس نیز برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد که اتکا به توانمندی داخلی، سبب خواهد شد تا محتاج کشورهای خارجی نباشیم.
وی تاکید کرد: بخشی از نیازهای اتوبوس آمبولانس مورد نیاز سازمان اورژانس کشور توسط ایران خودرو دیزل تامین خواهد شد و امید می رود بقیه نیازها مثل بیمارستان‌های سیار، سی تی اسکن و اتاق عمل‌های سیار را با همکاری ایران خودرو دیزل رفع کنیم.
دکتر جمالیان گفت: به نظر می رسد در این شرایط تحریم، با تکیه به مهندسان و تجهیزات و انگیزه بالا در کارمندان و کارگران ایران خودرو و ظرفیت و پتانسیلی که این شرکت دارد، مشکلی برای تهیه و پشتیبانی و تولید نیازهای لجستیک سازمان اورژانس، وزارت بهداشت و درمان و سایر مراجع امدادی و خدمات رسانی وجود ندارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی تولید داخلی و موضوع تحریم، می توان از این تهدید، یک فرصت بزرگ برای خود ایجاد کنیم و به روزهای خوب فکر کنیم و قطعا با وجود نیروی انسانی کارآمد و متفکر، در آینده به توسعه هم خواهیم رسید.
گفتنی است تفاهم نامه تامین و نوسازی ناوگان اورژانس نیز به امضای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رییس سازمان اورژانس کشور رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار