حالا برو توییت بزن
محمود فکری میهمان برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر بود که در بخشی از این برنامه، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز روی خط آمد.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 02 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان محمود فکری میهمان برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر بود. سرمربی استقلال در مورد مسائل مختلف صحبت کرد و در بخشی از صحبت هایش نیز نسبت به برنامه ریزی لیگ درمورد بازی های پرسپولیس معترض شد. فکری در صحبت هایش عنوان کرد: الان می گویند 90 درصد صدا و سیما پرسپولیسی هستند. خود شما پرچمدار پرسپولیس هستی! مگر آقای گل محمدی همیشه در برنامه شما هستند ولی شما همیشه حمایت می کنید؟ مگر قرار نبود مناظره شود چرا آقای رسول پناه را تنها دعوت نکردید؟ توجه شما به استقلال خیلی کم است و هواداران حق دارند. من برای ما و برنامه احترام قائل هستم ولی استقلال تیمی است که میلیونها طرفدار دارد. شاید کمی پرسپولیسی ها طرفدار بیشتری داشته باشند ولی طرفداران استقلال حق دارند. هر باشگاهی در اروپا کانال شخصی دارد اما در ایران صدا و سیما متعلق به همه ایران است. حتی پیکان و سایپا هم سهم دارند.تیم های پرطرفدار جذابیت فوتبال را در پی دارد.


این صحبت های فکری باعث شد تا ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه بیاید و پاسخ صحبت های فکری را بدهد. شکوری گفت: متاسفانه چندین بار اسم باشگاه پرسپولیس در این برنامه آورده شده است‌. برای مجری این برنامه که بین المللی است و دوستانی که دست کم برنامه های بین المللی را می بینند یادآوری می کنم زیاد دیده نمی شود در یک برنامه تلویزیونی بین المللی درباره تیم رقیب و حریف به صورت مستقیم صحبت شود. 


او گفت: دلیل حضور نیافتن سرمربی تیم ما در این برنامه واضح و مشخص است و به دوستان دیگر ارتباطی ندارد که چرا عضو سابق هیات مدیره ما در برنامه فوتبال  برتر حضور پیدا نمی کند. این موضوع شخصی و مشخص است که سرمربی تیم ما چه زمانی تشخیص می دهد به برنامه بیاید. درست نیست نفرات تیم رقیب درباره حضور  نفرات و کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی حرف بزنند. فکر می کنم اگر همه ۱۶ تیم لیگ برتر تمرکز خود را روی کارشان بگذارند لیگ ما بیشتر پیشرفت خواهد کرد. همانگونه که تیم ما تمرکز کرده و سعی دارد کمتر حرف بزند و بیشتر در زمین کار کند.


پس از این صحبت ها، تماس تلفنی شکوری با برنامه فوتبال برتر قطع شد و در ادامه فکری سرمربی استقلال در پاسخ به سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی صحبت می کنیم قرار نیست زیر و رو بکشیم و مثلا بگوییم تیم خاص. این واقعیت است که در این سالها از پرسپولیس حمایت می شود. کل لیگ به خاطر حضور پرسپولیس در آسیا به هم ریخته آن وقت من بگویم به خاطر آث میلان بازی ها عقب افتاده است؟


او ادامه داد: پرسپولیس تمام برنامه لیگ را به هم ریخته است، اما هفت روز یک بار بازی می‌کند و ما هر پنج روز بازی می‌کنیم! شکوری می‌گوید برخی تیم‌ها به خاطر حضور پرسپولیس توانستند به آسیا صعود کنند، ولی زمانی که استقلال ستاره آسیایی گرفت شکوری و پرسپولیس کجا بودند؟ من اینجا کری بخوانم زشت است. زمانی که من 20 سال پیش آسیا بودم و فینال بازی کردم شکوری و پرسپولیس کجا بودند؟

 


این صحبت های محمود فکری و ابراهیم شکوری، در فصای مجازی بازتاب فراوانی داشت و هواداران دو تیم به مکالمات رد و بدل شده واکنش نشان دادند که تعدادی از توئیت های منتشر شده از سوی کاربران در توئیتر را مرور می کنیم:


سامی: جوری که فکری همه چی رو هم زد مافیا توی بازی شهروند و مافیا و در موقعیت اعدامش، بازی رو هم نمیزنه
سه نقطه: کاش یه ابراهیم شکوری درون داشتم همیشه طلبکار
زهرا: فقط اونجا که فکری به شکوری گفت وقتی من فینال آسیا داشتم بازی میکردم تو کجای فوتبال بودی؟
مرزاد جانسون: نمیدونم کی هستی و کجا هستی ولی محمود فکری پیدات میکنه و باخت تیمشو میندازه گردنت
عرفانل: بنظرم محمود فکری همیشه باید رو نیمکت استقلال باشه اما نه به عنوان مربی بلکه به عنوان کسی که خیلی خوب کری می‌خونه این ویژگیش رو دوست دارم
هالدینی: اقای فکری خیلی ادم ناشکر و ناسپاسی هستی اونی که برای موندنت تلاش کرد هوادار پرسپولیس بود این بود جواب محبتای ما؟
محمد: پسر ولی خدایی این شکوری گفته بود به اعتبار ما رفتید آسیا؟؟!! 
آق علی: یکی به فکری بگه اومدی از پرسپولیس حرف بزنی یا تیم خودت؟
سجاد: من اینجا فهمیدم میثاقی پرسپولیسیه که به استقلالیا گفت از فکری حمایت کنید :)))
امیر: فکری میگه زمانی که ما قهرمان آسیا شدیم شکوری کجا بود در ادامه همین جمله گفت من زیاد موافق کری خونی نیستم.

بهادر:حرف های محمود فکری، اتاق فکر و دشمن فرضی یک طرف این ماجراست. سوی بد قضیه ورود شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس به بحث و موضع گیری در برابر حرف های بیهوده بود. کاری که نهایت از وظایف کمیته رسانه ای یا مدیر رسانه ای باشگاه(با روابط عمومی اشتباه نشود) است نه مدیر اجرایی!
سوهیول :آخیش. بالاخره یکی این شکوری رو شست انداخت رو بند خشک شه. حالا برو هی توییت بزن خطاب به بازندگان و فلان.
میلی:تاحالا دیدین مثلا پپ بیاد برای لیورپول کری بخونه؟ یا فلیک برای دورتموند؟ شان سرمربی یه باشگاه بزرگ کری خوندن نیست! وقتی میگیم رفتن فکری غلط بود همینه، اگه نمیرفت، نیازی نبود که خودش جواب کری اون شکوری رو بده و بحث کنه، خود باشگاه بیانیه میداد.
ممرزا:شکوری میگه چرا اسم تیم ما رو مستقیم میاری؟ بعد فکری گفت خب چرا آث میلان بیشتر از بقیه تیم ها استراحت میکنه =]]]]]]] فقط خواستم بگم راضیم ازت حاجی
مجی:کاش بجای شکوری افشین پیروانی میومد رو خط قشنگ فکری رو میشست مینداخت رو بند

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار