سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهرود:
شاهرود- سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه ۳۰۰ جانباز ورزشکار در این شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، گفت: شرایط ورزش این قشر در سال‌های اخیر تسهیل شده است.
کد خبر: ۹۳۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 01 February 2021

 

۳۰۰ جانباز ورزشکار در شاهرود تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

به گزارش تابناک سمنان محمد جلالی ظهر دوشنبه در نشست شورای ورزش همگانی شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه ۳۰۰ ورزشکار جانباز در این شهرستان تحت پوشش بیمه، هستند، بیان کرد: در سال‌های اخیر خوشبختانه شرایط ورزش این قشر به خوبی تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون جانبازان ورزشکار شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند، افزود: این ۳۰۰ جانباز شاهرودی در سالن ورزشی جانبازان و معلولان فعالیت ورزشی شأن را انجام می‌دهند،

سهم جانبازان و معلولان شاهرودی از ورزش استان سمنان

سرپرست ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه ۵۸ درصد جانبازان استان سمنان در شاهرود هستند، تاکید کرد: ۴۰ درصد معلولان استان سمنان شاهرودی هستند و این امر نشان می‌دهد که معلولان و جانبازان این شهرستان نقش خوبی از ورزش استان سمنان دارند.

جلالی با بیان اینکه جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود در ۱۳ رشته ورزشی فعالیت دارند، ابراز کرد: موفقیت‌های خوبی در ورزش جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود به خصوص در رشته‌هایی مانند تیراندازی در سال‌های اخیر به دست آمده که نشان از توانمندی‌های این حوزه است.

وی با بیان اینکه ۱۸ رشته ورزشی در ورزش جانبازان و معلولان کشور وجود دارد که ورزشکاران شهرستان شاهرود در ۱۳ رشته فعالیت دارند، گفت: سرانه ورزش جانبازان و معلولان در شهرستان از بسیاری شهرستان‌های دیگر بالاتر محسوب می‌شود هر چند باز هم می‌بایست تلاشمان را برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولان داشته باشیم.

رفع مشکلات ورزش جانبازان و معلولان

سرپرست ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه جانبازان و معلولان ورزشکار شهرستان مشکلات زیادی را نیز در رشته‌های ورزشی دارند، ابراز کرد: برخی از مشکلات در زمینه مالی و تأمین لوازم ورزشی و تجهیزات است که باید با همراهی ارگان‌های مختلف این مشکل حل شود.

مسعود جهان سیر رئیس بهزیستی شاهرود نیز در این نشست با اشاره به مشکلات تأمین مالی ورزشکاران معلول شهرستان، گفت: متأسفانه امکان تأمین مالی مستقیم هیئت‌های ورزشی معلولان و جانبازان توسط بهزیستی وجود ندارد اما سعی شده با اختصاص امکانات و تجهیزات با همکاری شهرداری شاهرود و دیگر ارگان‌ها، خدماتی را به جانبازان و معلولان در شهرستان ارائه کنیم که راه اندازی اتوبوس و ون مخصوص معلولان و حمل و نقل معلولان و جانبازان یکی از این امکانات است.

وی با بیان اینکه جانبازان و معلولان جسمی و حرکتی به امکانات خاص برای حضور در جامعه دارند که بهزیستی بخشی از آن را بر حسب توان و وظایف قانونی خود تأمین کرده اما باید مشارکت بیشتر خیران و بخش‌های مختلف را در این راه شاهد باشیم، افزود: همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش مهر، یکی از مهمترین مشکلات ورزش جانبازان و معلولان که در این نشست نیز به آن پرداخته شد، موضوع گرانی تجهیزات ورزشی در سال‌های اخیر با تلاطم‌های اقتصادی جامعه است که امکان تهیه اقلام مورد نیاز ورزشی این قشر را از آنان گرفته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار