استاندار بوشهر:
تابناک-استاندار بوشهر فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 31 January 2021

به گزارش تابناک، متن پیام عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا" (اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر استبداد و دوران سراسر ستم، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زرّینی را در تاریخ معاصر گشود و با تبلور خداخواهی، یکتاپرستی و معنویت، ندای آزادی و استقلال را در گوش دوران طنین ‏انداز کرد.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از عمر انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که امسال مقارن با سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، چهل و دومین سالروز فجر انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان بوشهر تبریک و شادباش گفته و از خدای سبحان توفیق و بالندگی هر چه بیشتر درخت تناور انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

بدون شک تبلور وحدت و همدلی ملت رشید ایران و مشارکت در بزرگداشت این ایام با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و ارتباطی بویژه در فضای مجازی بیانگر عمق وفاداری شما مردم عزیز به این نظام مقدس و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

دولت تدبیر و امید افتخار دارد علی رغم همه کینه‌توزی‌ها و خصومت دشمنان توانسته است در سالی که به نام جهش تولید مزین است، راه سخت و البته شیرین خدمت به مردم و توسعه همه جانبه را با سربلندی طی کرده و جشن‌های چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را با کارنامه‌ای درخشان از خدمت و توفیق برگزار کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار