تابناک-بخشدار بندزرک صبح امروز همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر در میناب به تشریح برنامه های این ایام در بخش بندزرک پرداخت.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 31 January 2021

بخشدار بندزرک صبح امروز همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر در گفت و گو با خبرنگار تابناک در میناب به تشریح برنامه های این ایام در بخش بندزرک پرداخت.

علی بلاک بخشدار بخش بندزرک ضمن تبریک و تهنیت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عنوان داشت: هم اکنون ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار و توانمندی قراردارد و این عزت و اقتدار مرهون تلاش همه نیروهای پرتلاش کشور و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی سمبل استقلال و پایداری در میان کشورهای دنیا و منطقه بوده و پرچم ظلم ستیزی و اقتدار را در جامعه اسلامی و دنیا برافراشته، افزود: ایران اسلامی الگوی کشورها و مردم آزادی خواه است و همین موضوع باعث دشمنی های جبهه ظلم و جور با ایران عزیز و سرافراز شده است و هم اکنون ایران اسلامی در حال جنگ با بی سابقه ترین دشمنی ها بخصوص در حوزه اقتصادی و تحریم ها می باشد که با الطاف خداوند متعال همیشه پیشرو و با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد.

بخشدار بندزرک تصریح کرد: دهه فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که با انقلاب خود در بهمن ۵۷ فصل جدیدی از حکومت اسلامی و مقابله با ظلم و ترویج عدالت طلبی ایجاد کردند و خوشبختانه با تلاش همگانی اقدامات خوب و در خور شانی را طی ۴۲ سال از پیروزی انقلاب تا کنون ارائه شده که در اکثر حوزه ها بی‌سابقه بوده است.

بلاک در ادامه اذعان داشت: به لطف خدای متعال و تلاش و پیگیری مسئولان و خدمتگزاران مردم در استان هرمزگان و شهرستان میناب در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از ۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در حوزه های مختلف آموزش، درمان، فناوری و ارتباطات ، اشتغال زایی، ورزش ، عمران شهری و روستایی ، آبخیزداری و برق خواهیم بود.

وی بهره برداری از پروژه های چمن مصنوعی ، درمانگاه خدمات بهداشتی، روشتایی معابر ، پارک روستایی، ساختمان مدارس، مجتمع سردخانه و بسته بندی محصولات شیلاتی و احداث سازه های آبخیزداری را از مهمترین پروژه های عمرانی دانست که در سطح بخش بندرزک در ایام الله دهه فجر با حضور مردم و مسئولین مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بخشدار بندزرک همچنین با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: انشالله با همت جوانان مومن و انقلابی بخش بندزرک در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی چون ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران، گفتمان های عمومی با محوریت انقلاب اسلامی در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی انفرادی و سایر برنامه های دیگر با رویکرد اجرای برنامه در بستر فضای مجازی بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری مردم و اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر بخش بندزرک، خواهیم بود.

انتهای پیام/ص3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار