امام‌جمعه شاهرود:
مهر: امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه انقلاب و حقایق آن باید برای نسل‌های آینده بیان شود، گفت: مساجد شاهرود ۱۰ دقیقه میزبان سخنران درباره انقلاب شوند.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 29 January 2021

انقلاب و حقایق آن برای نسل‌های آینده بیان شود

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در ایام کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و ضدعفونی‌کننده مورد تأکید است، ابراز داشت: مساجد شاهرود می‌توانند طی دهه فجر ۱۰ دقیقه میزبان سخنرانان درباره انقلاب شوند و علاوه بر آن انتظار می‌رود مسئولان نیز برای ۲۲ بهمن‌ماه تدابیر خاص منظور کنند.

وی ضمن بیان اینکه دشمن امروز در تلاش برای کم‌رنگ جلوه دادن و وارونه نشان دادن حقایق اسلام و انقلاب است، افزود: این مهم می‌طلبد تا رسانه‌ها و افراد دارای تریبون میدان‌دار این صحنه شوند و انقلاب را آن‌طور که شایسته است به نسل جوانی که آن روزها را درک نکرده نشان دهند.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه اگرچه با انقلاب به سه عنصر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست‌یافتیم اما از نظر اقتصادی هنوز نتوانستیم به استقلال مورد نظر برسیم، ابراز داشت: در این حوزه می‌بایست کار بیشتری صورت گیرد و از مسئولان تلاش مضاعف انتظار می‌رود.

امینی بابیان اینکه برخلاف کشورهای مدعی نظیر عربستان، ایران اثبات کرد که مقابل استکبار ایستاده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی تبلوری از مردم‌سالاری دینی است درحالی که عده‌ای به‌دروغ حقوق بشر را مردم‌سالاری می‌نامند که باید به این نکات توجه کرد.

وی افزود: دولت جدید آمریکا فرقی با دولت قبل خود ندارد لذا مسئولان باید این را مد نظر قرار دهند که هیچ‌گاه آن‌ها خیرخواه ما نبودند و در مذاکره با ایران به صورت طلبکارانه حرف می‌زنند در حالی که ما طلبکار اصلی هستیم لذا این نکات باید مورد توجه تصمیم گیران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار