«مهرداد میناوند» در کنار ۲ پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 28 January 2021

 

به گزارش ایرنا، مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دیشب پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.

قرار است تا دقایقی دیگر مراسم تشییع پیکر و تدفین او در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار شود. مزار او در کنار آرامگاه جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی ۲ بازیکن دهه ۵۰ پرسپولیس آماده شده است.

جمعی از هواداران پرسپولیس خود را به بهشت زهرا (س) رسانده‌اند تا در مراسم تدفین میناوند شرکت کنند.

پیکر میناوند ساعت ۱۳ در میان دوستدارانش وارد قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) شد.

علی کریمی، یحیی گل‌محمدی، محمد خاکپور، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسمپور، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی و علی پروین از پیشکسوتان فوتبال ایران و جعفر سمیعی مدیرعامل و سید مجید صدری عضو و رییس هیات مدیره پرسپولیس هم در این مراسم حضور دارند.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در سه سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش منتقل شد و در سه سال حضور در این تیم ۶۷ بازی انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد./ع

بیشتر بخوانید:

تصویر پرسپولیسی‌ها روی پیراهن دو بازیکن استقلال

پرسپولیس به سرنوشت لیگ 76 دچار می‌شود؟

تاریخچه کامل داربی‌های پایتخت

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار