معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در اصفهان: بیش از ۸۰درصد مشاغل خانگی را بانوان بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۳۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 26 January 2021

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست صمیمانه بانوان کارآفرین استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به مشاغل خانگی دارد گفت : بیش از ۸۰درصد مشاغل خانگی را بانوان برعهده دارند که این مشاغل پیش رو و آینده نگر هستند.

معصومه ابتکار با اشاره به اینکه اگر پیشنهادهای مطرح شده، جمع بندی شود، در صورت امکان، آنها را از طریق دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می کنیم گفت: استان اصفهان به ویژه بانوان کارآفرین در عرصه‌های مختلف بازرگانی، کشاورزی، صنعت، دانش بنیان و کشاورزی به رغم شرایط سخت و شیوع کرونا و جنگ اقتصادی مشغول تلاش هستند.

وی افزود: مشاغل خُرد مهمترین زمینه برای اشتغال جامعه است و از زنان سرپرست خانوار که نیاز به اشتغال خانگی داشتند، دو هزار و ۳۰۰ نفر را از طریق سازمان‌های مردم نهاد و تسهیلات قرض الحسنه‌ای در استان اصفهان فعال کردیم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه با بانک مرکزی برای مشاغل خُرد رایزنی‌هایی شده است گفت: یکی از مشکلات زنان در عرصه اقتصادی و کارآفرینی، امکان وسیله گذاری است که این اقدام از مشاغل خُرد آغاز شده تا بانوان از سهام عدالت برای مشاغل خرد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار