معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه شوراها نباید دامنه اقدامات نظارتی خود را تنها به شهرداری تقلیل دهند تصریح کرد: برخی شوراها به شورای شهرداری مبدل شده اند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 26 January 2021

 

عبدالرضا چراغعلی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان با بیان اینکه هنوز هم خیلی ها قدرت شوراها را باور ندارند افزود: امروز شوراها علیرغم ارائه خدمات در حوزه های مختلف به مردم متاسفانه آماج هجمه سنگین قرار دارند و عده ای با تبلیغات گسترده سعی در ناکارامد جلوه دادن این نهاد اصیل و مردمی دارند.

این مقام مسئول گفت: امروز در فرصت باقی مانده خدمت شوراها باید فرصت خدمت رسانی به مردم را مغتنم بشمارند.

به گفته چراغعلی، شوراها می توانند با ارائه برنامه ها خاصه در حوزه مدیریت شهری در شرایطی که دشمن امید مردم را هدف قرار داده ،امید آفرین باشند.

وی با بیان اینکه ارائه روزشمار از طرح های مدیریت شهری از سوی شوراها به مردم در اندک فرصت باقی مانده ضروری است گفت: کارهای انجام شده و وعده های ناتمام و محقق نشده خود را شفاف بامردم در میان بگذارید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در تنظیم بودجه شهر منطق ،واقع نگری و دقت را لحاظ کنید و جلسات شورا را علنی برگزار کنید تا مردم در جریان مصوبات و مذاکرات شورا قرار گیرند همچنین دعوت و تعامل اعضای شورها با اصحاب رسانه با هدف پیگری مطالبات مردم ضروری و راهگشاست.

وی ابراز کرد: امروز باید با استفاده از ظرفیت فناوری نوین رسانه ای مردم را در جریان اقدامات شورها قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار