مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: در اجرای طرح پایش مصرف روزانه گاز اماکن دولتی، ویلاها و شهرک‌های ویلایی، ۳۸ هزار و ۴۵ اخطاریه برای مشترکان پرمصرف گاز در استان صادر شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 26 January 2021

 

سعید توکلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح پایش مصرف روزانه گاز اماکن دولتی، ویلاها و شهرک های ویلایی از چهارم آذر در استان تهران آغاز شد، اظهار داشت: از ۳۸ هزار و ۴۵ اخطاریه صادر شده، یک هزار و ۱۰۴ مورد اخطاریه قطع گاز برای ساختمان های دولتی و ۳۶ هزار و ۹۴۱ مورد اخطاریه برای ویلاها و شهرک های ویلایی تا سوم بهمن است.

وی افزود: در همین مدت، ۴۲۷ مورد گاز ساختمان های دولتی و ۸۰ مورد گاز ویلاها و شهرک های ویلایی قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۴ مورد بازدید صورت گرفته است، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۲۸ مورد از ساختمان های دولتی و یک هزار و ۱۷۶ مورد از ویلاها و شهرک های ویلایی مورد پایش قرار گرفتند.

وی از دستگاه های اجرایی و اداری درخواست کرد: در رعایت دمای رفاه ۱۸- ۲۱ در محیط های سرپوشیده، روشن کردن تاسیسات گرمایشی یک ساعت پیش از شروع ساعت اداری در صبح و خاموش کردن آنها یک ساعت پیش از پایان وقت اداری و همچنین خاموش کردن حرارت مرکزی در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام کنند.

توکلی همچنین به شهروندان توصیه کرد، با پیوستن به کارزار یک درجه کمتر، با کاهش یک درجه‌ای دمای محیط کار و زندگی از طریق کاستن شدت حرارت وسایل گرمایشی، پیوستن به طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها، پوشیدن لباس مناسب فصل سرد، استفاده از پرده های ضخیم، رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و در نتیجه پرداخت گازبهای کمتر، حافظ محیط زیست و گرمابخش منازل هموطنان در نقاط سردسیر کشور باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار